2015. február 16., hétfő

Valami új...

Bár a címből akár egy új részre is lehetne következtetni, de ez nem az. Arról lenne szó, hogy szokásomhoz hívően, megnéztem egy nagyon ismert, kedvelt filmet, amit én is nagyon megszerettem, így hát egy új történet pattant ki a fejemből. Mondhatnátok, hogy akkor miért nem kezdesz egy másik blogot? Azért, mert még egy harmadik ötlet is van a fejembe, ami egy másik blogon lesz írva (ide nem fogom linkelni, ugyanis, egy...hogy is mondjam...érdekes kapcsolatról lesz szó benne, ami részletes jelenet leírásra szorul majd, és ez a blog nem tartalmaz ilyesmit, barátnőm tudja, hogy is hívom ezt...:D). Az új történetről annyit, hogy egy sci-fi lesz. Jövőbe fog játszódni, pontosan 2130-ban. Leírást nem szeretnék egyenlőre adni, majd később minden kiderül...:). Már készül az új design, amit ehhez hasonlóan, Adalia White fog nekem elkészíteni! Biztos vagyok benne, hogy azok is ilyen csodálatosak lesznek, mint ez!:) Sajnálom, hogy így abba hagytam a már meglévő történetet... . Egyetlen egy csavar lett volna benne, utána pedig a megszokott. Esküvő gyerek. Hát, én ennyit szerettem volna mondani egyelőre, tovább nem untatlak titeket!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése