2016. január 25., hétfő

Díj

Először is, meg szeretném köszönni a díjat Ivinek, aki a "My World" című blogot vezeti!:)

Szabályok:- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad és linkeld a blogját
- Válaszolj 5 kérdésre, ami a díjhoz jár
- Olvasd el az első 5 fejezetet a blogján, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad
- Mondj véleményt a blogról
- Írd le, kiknek ajánlod a blogot
- Küld tovább a díjat 5 blognak, de figyelj, hogy egy blogger/bloggerina csak egyszer kapja meg


5 kérdés amikre válaszolnom kell:

1.Miről szól az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
- Az leges-legelső írásom, egy Petra nevű, lányról szólt. Igen, azt a blogot már rég kitöröltem. Ez még 2013 nyarán került publikálásra Egyébként, az első, igazi írásom, 2014 februárjába került fel erre a blogra, és egy Sonia nevű lányról szólt, aki Fall Out Boy rajongó lévén, nyeremény játékkeretében, találkozhatott a négy sráccal, majd nem sok résszel utána, közeli kapcsolatba került Patrickkel. Pontosabban a harmadik résznél. Hupsz, spoiler alert...

2.Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
- Elképesztő izgatott voltam. Az első rész után, azonnal elkezdtem a második, illetve a harmadik rész írását is. Persze, vártam, hogy rögtön azt vártam, hogy majd egy halom kommentem és feliratkozóm lesz, de hamar rá kellett jönnöm, hogy ez nem így megy.

3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, mikor elolvastad?
- Először, kedves barátnőm látta, aki hozzám hasonló Fob rajongó, és tetszett neki.

4. Mi ihlette az alapötletedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
- Mint sokan, én is kedvenc írónőm, s egyben példaképem, Leiner Laura Szent Johanna Gimi című könyvébe hallottam először, a mostanra ájulásig imádott bandámról, akik amolyan löketet adtak az íráshoz, Laura könyvei mellett. Egészen pontosan emlékeszem egyébként az igazi kezdetre. Villamosra várva fagyoskodtam a villamosmegállóba, tánc órára igyekezve, mikor agyalni kezdtem, hogy milyen lenne, ha nyernék egy ilyen meet&greet jegyet és találkozhatnék velük? És igazából, innen jött szép sorjába a többi dolog.

 5. Mit jelent számodra az írás?
- Lehet, ez így bénán fog hangzani, de életem, egyik alkotó eleme az írás. Három igazán nagy álmom van, amiből az egyik is az írással kapcsolatos. Egyszer, igazi írónő szeretnék lenni, kiadott regényekkel a kezében. 

Véleményem a My World c. blogról:
Bár, csak a Prológus és az első rész van fent, de eddig bejön. Jól van megírva, viszont, én nem annyira vagyok oda, az ilyen típusú, depresszióhoz, öncsonkításhoz, illetve öngyilkossághoz kötődő írásokhoz, de az énekeses rész, tetszetős benne. További sok sikert hozzá!:)

Ajánlom: Fejlécből ítélve, a One Direnction kedvelőknek, meg persze, mindenkinek, aki egy jól megírt blogot szeretne olvasni.

Akiknek küldöm: 
Pataki Ginának: Misery loved me 
Lena T. Mittsonnak: Elfeledett balettcipők
Sky Jensennek: Tiltott Gyönyör
 
Remélem, mind örültök a díjnak, és még annyit szeretnék hozzá tenni, hogy, bár több sztori is van a blogomon, de mostani, az, aminek mindössze, három része van fönt.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, nagyon kedves tőled, hogy gondoltál rám és a blogomra, de ahogy ki is van írva, sajnos nem áll módomban kitölteni. További sikeres munkát kívánok! Sky Jensen

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a díjat, sokat jelent, hogy rám és a blogomra gondoltál, és igyekszem valamikor kitölteni, de nem ígérem, hogy a közeljövőben fog megtörténni, mindenesetre megpróbálom. :)
    Még egyszer köszönöm.
    Üdv: Lena

    VálaszTörlés