2014. február 26., szerda

5. rész-Az izgalom a tetőfokán 1.rész!

A mai reggel, se telt másképpen,mint tegnap,csak ma Patrick-nél keltem. "Véletlenül" volt nálam ruha, egyébként ezen nagyon jól szórakoztunk Patrick-kel,hogy miért tartok magamnál plusz ruhát,mert tényleg szokott lenni nálam! Úgy amúgy is.  Egyébként először vagy nála, de imádok itt lenni! Annyira szép itt minden! Nem egy felhőkarcoló 10. emelete! 10 órakor úgy döntöttünk, hogy elmegyünk reggelizni, mivel éhesek voltunk, és Patrick nem tudom mikor vásárolt utoljára.... . Fél 11-re értünk Patrick által kiszemelt helyre. Egy hangulatos kis reggeliző helyecske volt, ahol ráadásul még jól is főztek! Evésközben Patrick egy hihetetlen csodálatos kérést tett fel nekem!
-Nemsokára nyári turnéra indulunk,és arra gondoltunk, hogy velünk jöhetnél! Persze ha van kedved.-mosolygott rám.
-Ez most komoly? Persze hogy van kedvem!-te jó ég!! azt hittem abban a pillanatban, hogy ott helyben elájulok.Még szép hogy megyek!! Amióta ismerem őket, azóta erről álmodozom!! (az egy dolog, hogy ezt minden alkalommal elmondom)
-1 hét múlva indulnánk Július 23.-án, és Seattle-be mennénk először. Nagyjából az egész nyáron mennénk.
-Hűh, ez jól hangzik! És mivel mennénk?-mosolyogtam.
-Magángéppel.
-De jóó!-csillant fel a szemem.
-Na akkor benne vagy?-kérdezte.
-Naná! Csak....nem tudom hogy oldom meg ezt a munka helyemen.-húztam el a szám szomorúan.
-Oh, tényleg!-szomorodott el.-De ugye valahogy megtudod oldani? Segíteni is tudok ha szeretnéd!-mosolygott rám bíztatoan.
-Nem akarok hazudni! Meg kell mondanom az igazat hogy mi a helyzet!
-Egyértelmű hogy ne hazudj!-mosolygott rám.
-Szerintem ezt nem telefonon fogom vele megbeszélni. Ma bemegyek, és elmondom.
-Jó! Akkor szerintem induljunk, és elviszlek. Mosolyogva bólintottam, és miután Patrick fizetett, elindultunk.
-Megvárjalak?-kérdezte miután oda értünk.
-Nem tudom ahogy szeretnéd!
-Akkor megvárlak!-nevetett, és egy puszit nyomott a számra.
-Szerintem bő fél óra alatt ezt meg tudom vele beszélni.
-Jó. Addig itt várlak.
Kissé izgulva lépkedtem fel a lépcsőn, és vettem az irányt Kim irodája felé. Nagy levegőt vettem, és bekopogtam az irodájába.
-Tessék?-kiáltott.
-Szia Kim!
-Szia Sonia! Nem úgy volt hogy  beteg vagy?
-De de jobban lettem. Egy hatalmas kérésem lenne.
-Hallgatlak.-mosolygott rám.
-Szóval van egy olyan lehetőségem, hogy a kedvenc bandámmal akiket már 13 éves korom óta rajongásig szeretek, velük mehetnék turnéra.
-Hogy micsoda? Azt hogy csináltad?-nevetett.
-Az egy nagyon hosszú történet... .
-Van időnk.
-Hát jó...!-mindet elmeséltem töviről hegyire, persze az áll rosszullétet kihagytam.
-Aha, értem. 1 hónapra?
-Igen!-mosolyogtam rá.
-Te 1 hónapot kérsz hogy ne gyere, én azt kérem hogy soha többet ne gyere.
-Te...most kirúgsz engem??-kérdeztem kikerekedett szemmel.
-Ahogy mondod.-nézett rám komolyan. Úgyhogy szerbusz! Örülök hogy veled dolgozhattam!-állt fel, és nyújtotta a kezét.
-Én is...-nyújtottam én is a kezem a sírás szélén. A köszönés után villám szerűen rohantam ki az épületből, és hirtelen mozdulattal vágtam be magam Patrick mellé a kocsiba.
-Na elengednek?-kérdezte izgatottan.
-Kirúgtak!-fakadt ki belőlem a bőgés.
-De...miért?
-Neh tudohm!-bőgtem. Patrick együtt érzően rám mosolygott, szorosan magához ölelt, és belepuszilt a hajamba.
-Nyugalom! Semmi baj nem lesz!-nyugtatott.
-De mégis mit csináljak? 26 éves vagyok a szüleimtől csak nem várhatom el hogy eltartsanak!-szipogtam.
-Nehéz ügy, de együtt megoldjuk!-nézett mélyen a szemebe.
-Tényleg?-mosolyodtam el halványan.
-Tényleg!-helyeselt, és hosszan megcsókolt. Rögtön megnyugodtam, mivel tudtam, hogy ő itt van mellettem! És igen! Már nem rajongok érte mint egy híres emberért, hanem szeretem! Mint egy sima egyszerű embert! Nekem ő már nem plátói, rajongói szerelmem, hanem ő tényleg a szerelmem! Szorosan megöleltem, és így ültünk majdnem 10 percig. Végül nagy nehezen elindultunk. Otthon kirakott, mivel ő is gondolta, és én is mondtam hogy most egy kicsit ezt egyedül is meg kell emésztenem. Ellie volt az 1. akit felhívtam és elmeséltem neki mindent szomorú is volt, ujjongott is, de ő is mindenben mellettem állt! A szüleim mellett 2 nagyon fontos ember van az életembe! Ellie és Patrick!

Nem lett valami hosszú rész, de úgy döntöttem hogy 2 részben fogom megcsinálni, mivel a következő is ide tartozik, de az már egy másik időpontot mutat. Remélem tetszett!:) (kis chatben nyugodtan véleményezhetitek :D) :* <33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése