2014. február 27., csütörtök

6.rész-Az izgalom a tetőfokán 2.rész!

Nagyon gyorsan eltelt ez az 1. hét! Pont ma egy hete hogy kirúgtak. Rengeteg segítséget kaptam ez ügyben a szüleim is és Ellie is sokat segítettek, de legtöbbet Patrick segített. Úgy döntöttem/döntöttünk, hogy el adom a lakás, és Patrick-hez költözöm! Egy részt sokkal többet vagyunk így együtt, másrészt pedig könnyebb így minden (azt meg se említem, hogy imádok nála lenni csodálatos a háza)! Ma indulunk a turnéra, amit nagyon várok! Hihetetlen ez a tudat, hogy velük leszek majdnem 3 hónapig (és igen ezt is 13 éves korom óta terveztem)! A reggel 6 órai kelés elég rendesen megterhelt, mivel nem nagyon vagyok ehhez hozzá szokva. Fáradtan gondolkoztam mit vegyek végül egy lenge nyári öltözet mellett döntöttem kalappal, mivel kint van vagy 40 fok, és annyira tűz a nap hogy a szimpla gondolattól is napszúrást kap az ember. Bő egy óra alatt kész voltam (ez nekem hiper sebesség). 7 órakor elindultunk, mivel fél 8-kor indul a gép. Majdnem egyszerre érkezett mindenki, ezért hamar el tudtunk indulni. A gépbe szállva természetesen elámultam,mivel aránylag nagy volt, és nagyon szép belülről. Út közben Ellie hívott amin először meglepődtem.
-Szia Sonia! Néztél mostanában híreket?-kérdezte izgatottan Ellie.
-Nem miért?-értetlenkedtem.
-Hát..-kuncogott. Nézd csak meg!
-Hát jó.... . Gyorsan rámentem, és a "Celeb" kategóriában az első kidobott cikk....
"Patrick Stump és a titokzatos új barátnője! Vajon az esküvő mikor lesz?" Kikerekedett szemmel bámultam a cikket.
-Na, mit szólsz?-nevetett Ellie a telefon másik végén.
-Hát...elég furcsa "titokzatos barátnőnek" lenni!-nevettem.
-És hol jártok?
-Körülbelül fél út után nem sokkal.
-Értem. Akkor le is teszem emészd csak titokzatos barátnő! Szia puszi!-nevetett.
-Haha, de vicces valaki! Na szia majd beszélünk!-egyébként a hírben nagyjából az állt hogy: "Patrick Stump a Fall Out Boy énekesét, egy lánnyal láttuk sétálgatni a városban. Kitudja lehet hogy már az esküvőn is gondolkodnak?"
-Mi az Sonia?-kérdezte Andy.
-Semmi, de ezentúl hívjatok csak "titokzatos barátnőnek"-mutattam feléjük a telefonom.
-Hogy tudnak ezek a lesifotósok ennyire észre vétlenek maradni...-nézte a telefonom Patrick.
-Ebben az egészben csak az zavar, hogy titokzatos barátnőnek neveznek...!-nevettem el magam.
-Honnan tudták volna a neved?-nevetett Joe.
-Néztek volna utána!-jelentettem ki felháborodást tettetve.
-Az őket nem érdekli, csak valami pletyka kellett amin egy-két napig rágódhatnak. Holnap meg megint lesz egy másik.-vont vállat Patrick.
-Hm...az igaz...!-a telefonom szakította meg a beszélgetést, amin anyukám hívott.
-Kislányom néztél mostanság híreket?-kérdezte csodálkozva.
-Igen anya Ellie nem rég hívott, és mondta!-nevettem.
-Akkor lemaradtam!
-Hát igen...- nem tudtunk sokat beszélgetni, mivel megint csörgött a telefonom. A nővérem hívott.
-Anya le kell tennem, mert Emma hív! Szia!
-Szia drágám!
-Szia Emma!
-Szia Sonia! Láttad a...
-Igen te már a 3. vagy 20 perc alatt!
-Oh, és mi van az esküvővel?
-Semmi! Az hülyeség!
-Oh, értem! Csak ennyit akartam szia!
-Szia!-nevettem.-Vajon ma hányan fognak még felhívni?-tettem fel igazából magamnak egy költői kérdést.
-Szerintem lehetne fogadni rá!-röhögött Pete.
-Haha.....-nem tudtam befejezni a mondatot, mert felcsendült ma már sokadszorra az Alone Together. Most a nagynéném Sue hívott, szintén a cikkel kapcsolatban. Majdnem 1 órát utaztunk, még és negyed óránként csörgött a mobilom. Fáradtan, és morcosan kullogtam le a lépcsőn.
-Na mondtam hogy túl éled!-karolta át a vállam Joe.
-Ja csak olyan fáradt vagyok, mint aki órákon át dolgozott!-néztem rá fáradtan. Mosolyogva elengedte a vállam. Már nem sokat kellett utaznunk hogy a szállodába érjünk, aminek egyébként nagyon örültem... . Egyébként nagyon szép volt a szállodai szoba, csak éppen a fáradságtól nem tudtam ezzel foglalkozni. 2 szoba volt az egyik 3 ágyas, a másik egy franciaágyas. Természetesen én Patrick-kel a franciaágyasba voltam. Amint beértem a szobába rögtön elterültem az ágyon és mély álomba merültem... . Délután 4 óra körül nevetésre ébredtem fel. Egy hatalmasat ásítva a hátamra fordultam át.
-Azt hittük sose kelsz fel!-hallottam a nevetést a plafon bámulás közben.
-Az volt a tervem hogy alszom reggelig.-ültem fel nyújtózkodva.
-Akkor lemaradnál a nézelődésről.
-Na, akkor nem alszom vissza!-pattantam fel az ágyból.-És mit nézünk meg?-kérdeztem mosolyogva.
-Először a Space Needle-t, utána meg majd még eldöntjük.-magyarázott Patrick.
-Jó! Akkor indulunk?-fogtam a kezembe a táskám.
-Megyünk na!-nevetett fel. Mindenki össze szedte magát, és elindultunk Seattle-be. Negyed 5-re beértünk a belvárosba, és este 9-ig ott voltunk. Nagyon jól éreztem magam, ráadásul rengeteg kép készült! Seattle gyönyörű! Nagy nehezen sikerült a szállodába vissza érnünk, ahol evés után még elbeszélgetünk egy ideig, de én hamar kiterültem szóval nem tudom, hogy történt-e ezután valami.

Ennyi lenne a mai rész, remélem tetszik!:)) Holnap egy hosszú résszel jövök! ;) <33 :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése