2014. április 5., szombat

19. rész-Born the Baby

9 hónap telt el a kórház óta....vagyis nem sokára jön a baba. Holnapra vagyok kiírva, de bármi lehet... . Már semmit nem kell venni a babának, mivel még a kis zokni is a helyén van! Egyébként egy gyönyörű kislányunk lesz, aki a Victoria nevet kapja. Amikor a baba szobán gondolkodtunk, fel sem merült hogy valami hercegnős, csicsás borzalmat csináltassunk, hanem egyszerű, de szép, lányos szobára gondoltunk. Mivel szépen gömbölyödött a hasam, így a hírekben szép lassan elterjedt a hír, miszerint babát várok. Anyukám, a nővérem, és Ellie baba partit szerveztek miután hazaértem a kórházból! Tele volt nőkkel a ház, akik aranyos ajándék csomagokat hoztak. Volt aki hatalmas kosárnyit, de olyan is aki csak apróságot..., na persze süti, édesség és egyéb étel aminek nagyon örültem mivel ilyenkor többet eszik az ember. Valahol viszont olvastam, hogy azért jobb mértékkel enni mert a sok ételtől nem csak én, de a baba is meghízik. Ez àltal viszont olyan egészségesen étkeztem, mint még soha. Mindennap zöldség, gyümölcs, egészségtelen ételek tabu. Patrick végig nagyon édes volt! Mivel toleráns volt, és ő se evett semmi olyat, amit nekem nem szabad. Mindennap ette velem a néha furcsábbnál, furcsább ételeket. Amitől még erősebb lett a kapcsolatunk. Egyébként ez a pár hónap mind a kettőknek jót tett minden szempontból. Egy részt nagyon sokat erősödött a már így is erős kapcsolatunk, más részt mind a ketten fogytunk.... . Lefeküdni készültem, amikor furán kezdtem érezni magam. Fájni kezdett a hasan, de igazából semmi más. Este 11 órakor majdnem sikerült elaludnom, de a kis Vicky úgy gondolta, hogy már kint akar aludni. Nagy levegőt véve lerohantam a lépcsőn és riadóztattam Patrick-et.
-Patrick! Jön a baba!-léptem mellé lihegve. Lefehéredve felállt, és a kezemet megragadva kiindultunk a kocsihoz. A fél órára lévő kórházba 10 perc alatt beértünk, ahol rögtön fogadtak. Éjfélkor vittek be és hajnali 1 órakor megszületett Victoria Annie Stump 3200 g és 49 cm-rel. Az orvos szerint teljesen normális a súlya és éppen hogy a mérete belefér az átlagba. Vöröses barna babához elég hosszú haj, gyönyörű, hatalmas zölden csillogó szemek, tejfehér bőr, apró orr és pici piros szájacska. Amikor Patrick a kezébe vette, helyben elolvadtam attól ahogy ránézett! Hihetetlen hogy mennyire hasonlít a pici Patrickre! Bár én is vörös hajú és zöld szemű vagyok, de Patrickre jobban hasonlít. Az apró szája az Patrické az orra viszont az enyém. Hajnali 3 órakor viszont már nem bírtam tovább és elaludtam... .

Pár nap elteltével hazavihettük Vickyt, és végre otthon babázhattunk! Minden egyes pillanata élvezetes! Na jó amikor hajnali 3 órakor torkaszakadtából üvöltve elkezd bőgni, akkor nem szeretek babázni! Mint mindenbe ebbe is imádni való Patrick mivel amikor egy éjjel harmadszorra kezd el bőgni, akkor ő kell fel és engem majdnem vissza lök az ágyba, hogy aludjak inkább majd ő elintézi. Sok barátnőmtől, ismerősömtől hallottam, hogy a baba "tönkre teszi" a szerelmi életét a pároknak.... . Khm. Nekünk nem. Nagyon is jó a szerelmi életünk Patrickkel. A kedvenc pillanataim azok amikor este Patrick leül a kanapéra, én az ölébe fekszem és Vicky pedig a karjaimba fekszik. Így hárman nagyon jól elvagyunk. Legtöbbször a koncertekre én is megyek és Vickyt is viszem magammal. Minél nagyobb annál jobban szereti a bandát! Majdnem minden este kéri az apjától hogy énekeljen neki meg gitározzon. Lefekvés előtt felváltva szoktunk neki énekelni és gitározni. De nem gyerek dalokat. Ugye Fall Out Boy , Green day, Paramore, Black Veil Brides, Korn (!!!!!!) és egyéb rock bandák. Bár az óvodában elég furán néztek az óvónők, amikor a többi gyerekkel ellentétben ő nem a napocskáról és a pókocskáról szeretett volna énekelni, hanem például az Alone Togethert, vagy az American Idiot-ot, és egyéb mást. Amikor mentem/mentünk érte az anyukák részben furcsán néznek, részben pedig olvadoznak Patrick-től. De az iskolában sincs másképp. Énekórán viszont remekel, mivel ő is tud gitározni és énekelni, bár nem azt amit kéne, de tud. A tanára is jól tudja hogy mi van, ezért sose kap leszidást énekórán. Reggelente a kocsiban is állandóan énekel, fürdés közben is énekel, tanulás közben is (!!) énekel! Amikor csak lehetséges akkor énekel. Itthon tanulás után közvetlen leül, a kezébe veszi a gitárt, és 2 órán keresztül énekel. Van hogy Patrickkel együtt, de egyedül szokott nagyrészt. Az a legcukibb amikor együtt gitároznak! Vicky üldögél a székén, Patrick a kanapéján (mármint Vicky-jén.), és igazi kis mini koncertet szoktak adni! Egyébként Vicky a mi gyerekünk mivel nagyon kicsi! Mindössze 150 cm. Mivel Patrick 165 cm, én 160 is alig vagyok, ezért kissé furcsa lenne ha már most 170 cm lenne. Nem unalmas egyik nap se nálunk, még ha egy sima hétköznapi nap is!

A következő (20.) részeben, (ami egyben utolsó az 1 évadban) bepillantást nyerhettek a Stump család egyik napjába, hogyan is telik náluk egy nap! :) Remélem tetszeni fog! ;) :* <33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése