2014. április 23., szerda

2. évad 6.rész-Nosztalgia

Először mindenki elhelyezkedett a fotelban a kanapén, illetve a földre helyezett párnákon.
-Naa! Akkor anya te kezded!-szólaltam fel.
-Jó, de mit mondjak?-kérdezte.
-Hogy, hogyan ismerkedtetek meg Patrickkel!-szólt közbe kíváncsian Amanda.
-Hát jó... .-26 éves voltam, és a közösségi oldalon nézelődve megláttam egy versenyt, amiben az állt, hogy a Fall Out Boy koncertre backstage jegyet lehet nyerni. Mivel hatalmas rajongó voltam rögtön megpályáztam. 5 kérdés tettek fel, de ilyen alapokat amiket bárki tudna. Utána mindennap izgulva néztem meg az e-mailjeimet, hogy nyertem-e vagy sem. Egyik nap megnyitottam és ott volt a levél.... . Izgalommal nyitottam meg mivel akár az is lehetett volna benne, hogy nem nyertem. De szerencsére az állt benne, hogy nyertem. Után kibírhatatlan volt azt a 2 hetet kivárni a koncertig. Viszont amikor elérkezett a nap szörnyen izgultam. Mivel közel laktam a stadionhoz, így hamar oda értem. Remegtem a lábaim, a gyomrom, mindenem. Az aulában egy nő később kiderült, Amy várt. A nyakamba rakva az a jegyet elindultunk az öltöző felé. Mielőtt beléptünk az ajtón azt hittem elájulok az izgalomtól. Viszont amint megláttam őket lenyugodtam, és sokkal természetesebben tudtam fogadni a találkozást. Fél órát beszélgettünk, fotó, autogram satöbbi. Amikor elköszöntem mindenkitől, a legvégére Patrick maradt. Ő viszont egy szimpla elköszönés helyet a telefonszámát csúsztatta a zsebembe. Másnap fel hívtam őt és randit beszéltünk meg. Jól sikerült randi után meg volt az első csók. Mármint azt hittük hogy az első... .
-Várjunk! Miért csak hittétek?-döbbent le Amanda.
-Majd azt is mindjárt mondom! Tehát... . Másnap megint találkoztunk, csak akkor már az én lakásomba.-erre minden sokan mondóan fel "húúú"-zott.-Igen!-nevetett anya.-És hát...voltam koncerten Bostonba, ahova Carol az unokahúgom, és a barátnője is velünk tartott. Másnap reggel együtt reggeliztünk, amikor felajánlotta, hogy menjek velük nyáron turnézni. És akkor egy csodás nyarat töltöttem velük.-fejezte be anya.
-Na, de mi történt utána?!-kíváncsiskodtam, mivel az ez utánit történést nem tudtam.
-Jó!-nevetett.-Ezután koncertek meg minden, és kétszer is meglettem egyébként kérve, hogy énekeljek. Nem sokkal utána kiderült egy nagyon durva dolog..., az hogy 8 éve ismerem, őket, csak olyanok történtek velünk, ami miatt elfelejtettük.
-És mi volt az?-döbbentünk le (én, Kate, Amanda, Bronx, Lizza és Maddie), mivel mi nem tudtuk erről. Anya töviről hegyire elmesélte az ismerkedésük történetét.-Hűű, ez nagyon durva!-néztünk rá tátott szájjal.
-Hát eléggé!-nevetett.-Na, de akkor folytatom! Tehát ez kiderült, és másnap utaztunk Londonba. Ott egyik este elvitt egy parkba, ahol meglepetést képen, eljátszott a Train Marry me című számét, amiből már rögtön tudtam mi akar. Ott este a parkban kérte meg a kezem! Nem sokkal írtam meg egyébként meg a Past című számomat is.-tette hozzá mellékesen.-És hát teltek a napok és vége lett a turnénak, és kezdődhetett az esküvő szervezés. Minden össze vetve hamar meglett, és semmi nem állhatott a házasságunk útjába!-mesélte hatalmas mosollyal az arcán.-Viszont ezután jött a nászút.-komorodott el.-Minden szépen alakult, de egy figyelmetlen autós elütött a járdán... .-halkult el a hangja.-A kórházban "ébredtem"-rajzolt a levegőbe idézőjelet.-Mivel igazából nem ébredtem, csak kómában voltam... . Minden hallottam ami körülöttem történt, de megmozdulni, és beszélni nem tudtam. Aztán úgy volt, hogy lekapcsolnak a gépekről, de akkor úgy döntöttem, hogy nem hagyhatom cserben Patrick, mivel szerettem (és most is szeretem), ezért erőfeszítések árán felébredtem. Utána nem sokkal kiderült, hogy terhes vagyok!-mosolygott rám, és puszit nyomott a fejemre.-Bent kellett maradnom a kórházban egy ideig, de aránylag hamar haza mehettem. Otthon pihennem kellet, babát várni. Közben Patrick amikor csak tehette mellettem volt, és vigyázott rám!-vidámodott vissza.-Utána már tudjátok mi történt!-fejezte be anya.
-Hűű, ez aztán érdekes volt!-néztünk mind a hatan csillogó szemekkel.-Akkor most mutatsz képeket?-kérdezte Lizza.
-Persze!-mosolygott anya. Macbookot nyomkodva rákeresett a mappára, és megnyitotta. Rengeteg kép, rengeteg nevetés, szomorkodás, csodálat! Mindenki nézte a képeket, mivel ezek nem nagyon látta még senki! Esküvői képek apáról, és anyáról, közös képek, koncert képek, vicces képek, és még sok más.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése