2014. április 27., vasárnap

1.rész-Utolsó nap a suliban (próba rész)

Amint látjátok megírtam az új sztorim. De a címből is látszik, hogy ez egy próba rész, vagyis ha ez nem tetszik, akkor kitörlöm, és folytatom a régit! :) Véleményezzétek a csevegőben! :*

Kezemmel támasztva a fejem a fejem, fáradtan bámultam a táblát, ahova a tanár robot módjára írt. Csukódott volna le a szemem, hogyha valaki nem bök meg hátulról. Dühösen fordultam hátra Pete-hez,ő pedig a szemével az óra felé bökve nézett rám. Rápillantottam az órára, és egy megkönnyebbült sóhajjal visszafordultam a helyemre, és keresztbe tett karral, vigyorogva néztem előre, mivel már csak 5 perc és vége van az évnek... . Lassan mindenki arcán megjelent az öröm, és elkezdtünk vissza számolni. 10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...0!!!!!!!!! Mindenki vidáman ugrott fel a helyéről, és az ajtó felé vette az irányt.
-Na, végzősök lettünk!-léptek mellé a srácok, Pete egy kézzel megölelt, és puszit nyomott a homlokomra.
-Igen!! Annyira izgi!-ugrándoztam. 
-Ja, gyorsan elment ez az év!-mosolygott Patrick. 
-Évzáró próba?-szólt bele Joe is.
-Ez jó ötlet!-bólogatott Andy. Pete és Patrick is rábólintottak az ötletre. Pete garázsába szoktak próbálni, ezért feléjük vettük az irányt. Garázsba érve lehuppantam a kopott kanapéra és vártam hogy a srácok kezdjék a próbát. 
-Mehet?-fordult a srácok felé Patrick. Mindannyian bólintottak, és belekezdtek a w.a.m.s.-be. Két órán keresztül tartott a próba, amit szokást szerint nagyon élveztem. 
-Na ez rohadt jó volt!-rakta le a gitárját Pete. 
-Szerintem is!!-ugrottam tapsikolva a nyakukba.-Annyira várom már hogy végre holnap elinduljunk!!-sipítoztam. Nevetve kaptam egy-egy puszit is.-Tényleg haza kell mennem pakolni!-jutott eszembe. 
-Minek?-nevetett Patrick.
-Minek? Nem két perc! Vagy' két óra!-háborodtam fel. Válaszomra fal fehér arcú pillantásokat kaptam.
-Ugye azért a mi cuccaink is befognak férni a kocsiba?-nevetett fel először Joe. 
-Hát csak elég nagy a csomag tartó....meg az utastér, meg talán a kezünkben is elfér pár cucc!
-Mi?!
-Jaj, csak vicceltem.-nevettem fel, mivel még jobban lefehéredtek. 
-Haha! Na jó gyerünk akkor!-fogta meg a kezem Pete.  
Szép lassan szét széledtek a srácok, így ketten sétáltunk haza. Mivel Petettel járok, ezért minden este nálunk van. Azért este mivel általában öten szoktunk együtt lenni délután. 
-Megjöttünk!-kiáltottam. 
-Sziasztok!-köszöntöttek anyuék a nappaliba érve. 
-Ugye ki van mosva a kék toppom?-kérdeztem anyutól. 
-Mindent kimostam. A lila-fehér ruhát is!-mosolygott kedvesen. 
-Huh jó! Akkor pakolok!-ráncigáltam ki Pete-et a nappaliból. A szobámba érve lehuppant az ágyamra és figyelte ahogy ide-oda járkálok, és pakolok.
-Virágos vagy a kockás?-álltam elé két ruhával.
-Mind a kettőben gyönyörű vagy!-fogta meg a derekam és magához húzott.
-Ajj, ez most nem segít!-ugrottam fel.
-Hihetetlen hogy egy ruha fontosabb nálam!-nézett maga elé tágra nyílt szemekkel.
-Egyrészt két ruha, másrészt nem fontosabb.-huppantam le az ölébe, és hosszú csókot nyomtam a szájára. Mosolyogva leszálltam róla, és folytattam a pakolást. 1 és fél órámba telt amíg összepakoltam a cuccaim, közben Pete szét unta magát. Az elején telefonozott de azt is megunta, így csak maga elé  bámult. Szerintem azon gondolkozott hogy minek van itt hogyha körülbelül rá se nézek.
-Na kész vagyok!-csaptam a bőröndömre, és plusz egy táskámra.
-Na ez nem is olyan sok!-mosolygott rám.
-Hm, nem annyira nem.-néztem végig a cuccaimon.
-Viszont én most megyek, mert anya tuti túlpörgött, hogy holnap indulunk és még semmit nem raktam össze.-nézett az órájára, majd rám.
-Juj, tényleg neked is össze kéne pakolnod! Akkor szia!-léptem mellém,és lábujjhegyre állva hosszan megcsókoltam. Gondoltam ha ma már úgy sincs dolgom, és anyáékkal keveset vagyok, és úgy néz ki nyáron nem is nagyon leszek, ezért a nappaliba a fotelba leülve elkezdtem velük beszélgetni.
-Hope jó hogy jössz!-nézett rám anya.-Ugye megbeszéltük hogy idén nem megyünk nyaralni...de Spencer ugye utazik szeptemberbe New York-ba, Ebony pedig elégvalószínű, hogy idén jön velünk utoljára nyaralni.-magyarázta szomorúan.-Ezért gondoltuk, hogy mégis csak elmehetnénk így öten utoljára együtt! Augusztus 10.-én jöttök haza, és 11.-én indulnánk 18.-ig lennénk.
-Ez nagyon jó ötlet!-virultam.-És hova mennénk?-kérdeztem.
-Arra gondoltunk, hogy Amerikán kívül, Európába.
-De jóó!-csillant fel a szemem.-Melyik ország?-lettem egyre izgatottabb.
-Vacilláltunk Anglia és Franciaország között, de dönteni nem tudtunk, ezért Franciaországba azon belül Párizsban leszünk 3 és fél napot, onnan pedig Angliába Londonban szintén 3 és fél napot.
-Váá, de jóó!-ugrottam a szüleim nyakába.
-Akkor benne vagy?-kérdezte anya.
-Naná! Ki nem hagynám!-ugrándoztam.-Paris and London!-utánoztam franciát, és Brit angolt (azért külön mondom hogy brit, mivel az amerikai és a brit angol kicsi eltér, mind kiejtésben, és egy pár szó leírásban).
-Na de most már menj lefeküdni mivel 5-kor keltelek.
-Ajj, tényleg!-húztam el a szám.
-És akkor hol is kezdtek?-kérdezte anya arra utalva, hogy hova megyünk először.
-Florida, Miami, de a srácok megígérték, hogy ha már Floridában vagyunk, akkor elvisznek a Disneyland-be is!
-Oh, értem!-nevetett anya. Jó tudom hogy 18 leszek a nyáron, de Disneyland?! Minden vágyam!
-Na megyek is! Jó éjszakát!-indultam fel a lépcsőn. Zuhanyzás után az ágyamba dőltem, de mielőtt elaludtam volna sms érkezett... .
Ne ijedj meg reggel! Xxxx Pete
Hm...ez vajon mire írhatta? Valamit terveznek... . Csodálatos volt ilyen gondolatokkal elaludni, hogy reggel valami lesz... .

Ez lenne az új sztorim! :) Vagyis...ha tetszik akkor ez írom, ha viszont nem akkor folytatom a másikat! :) :* <33


3 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó! De folytasd a másikat, légyszii! *---* ♡

    VálaszTörlés
  2. Nekem mind a 2 nagyon bejön..:) én a helyedben az ujat folytatnám.. :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó <3 :) Csak így tovább !

    VálaszTörlés