2014. november 22., szombat

Chapter 6

Egy hónap telt el... . Tíz éve itt élek. Fent a koszfészekben... . És ma elhagyhatom... . Olyan boldogság, egyben félem van rajtam, hogy az valami hihetetlen... . Nagy munkámba telt, míg százszázalékossá vált, hogy kijutom. Rengeteg vizsgálatot végeztek, minek az eredményein, ők maguk is meglepődtek. Átlagos emberéhez voltak hasonlíthatóak. De például tanultam is. A rohamai relaxációval, képzeletemmel finomítottam, mikor Patrick nem volt mellettem. Elképzeltem, hogy mellettem van...megölel, megcsókol... . Csontjaim már nem törtek el, nem véreztem és még jobban megerősödött a fal, ezért a démonok se szállták meg a testem. Csak a fejfájással küzdöttem. Rettentő sokszor voltam azon, hogy elmondjam Patricknek az igazat...miért van ez...miért van minden. De egyszerűen nem ment. Ez...nekem is túl sok...egy hónap után is sok lenne... . Lassan viszont itt az idő hogy elmondjam neki. Már mindent összepakoltam és az ágyon ültem, mikor Patrick belépett az ajtón.
-Akkor mehetünk?-nézett rám mosolyogva. Bólintottam. Remegő gyomorral sétáltam. Olyan szorosan fogtam a kezét, hogy elfehéredtek az ujjai. Gúnyos mosollyal köszöntem el az általam utált, és kedvessel a szeretett köpenyesektől. A kapu előtt megálltam. Szorongattam Patrick kezét, és az alsó ajkam rágcsáltam.
-Minden rendben lesz.-suttogta a fülembe, majd puszit nyomott a homlokomra. Nagy levegőt vettem és kiléptem. Azon a kapun, amin tíz éve be. Könnyezni kezdtem. És mosolyogni. Boldog mosollyal ölelt át Patrick.-Hát...akkor...menjünk haza!-néztünk föl utoljára az épületre. Kocsiból végig a kinti világot figyeltem. Tömeg, autók, felhőkarolók mindenütt. Los Angeles. Az egész városon át kellett autóznunk Patrickhez. Jó, egy órás út... . Plusz hegyen lakik, ami még minimum negyed óra. Modern, aránylag nagy ház előtt álltunk meg. Belül is ugyan ez jellemzi. Modern, letisztult és stílusos. Nem hatalmas, de elég nagy. Két embernek is nagy, egynek pláne... . Először lent lettem körbe vezetve, majd fent.
-Ez pedig a háló.-léptünk be utoljára egy általam még nem látott helyiségbe.
-Gyönyörű ez a ház.-fordultam felé.
-Köszönöm.-mosolyodott el, majd közel lépett hozzám és megcsókolt. Mélyen a hajamba túrt. Szorosan fogott magához, majd finoman hátrébb kezdett tolni. A lábam az ágy végénél akadt meg. Óvatosan hátra lökött, így hátra kerültem az ágyon. Fölém került és így folytattuk...mielőtt levette volna a pólóm megállítottam.
-Várj...-toltam finoman el a mellkasánál.
-Mi az?-húzta össze a szemöldökét.
-E-el kell mondanom valamit...-motyogtam. Ijedt arccal nézett rám.
-Egy hónapja ismerjük egymást...és...már egy ideje tudom mi volt az, hogy egy-két nap alatt olyan volt a kapcsolatunk...-ültem föl-Szóval...én összekötő vagyok...és...van egy párjuk...
-Aki én lennék?-vonta föl a szemöldökét.
-Igen...és...huh.-készítettem föl magam...ez hosszú lesz.-Mikor megszületik a következő összekötő, a természet választ neki egy párt...biológiailag megfelelőt, akivel megfelelő utódok tud nemzeni...ebbe inkább nem megyek bele. Sok mindentől függ. Mással nem tud, és nem is lehet sokéig az összekötő, mivel egy olyan láthatatlan lánc alakul ki köztük, amit nem lehet megszakítani. Lehet már születéskor, de lehet csak negyven évesen találkoznak. Ez teljesen mindegy. Ha maguktól, véletlen nem találkoznak, akkor belesegítenek...leginkább a párnak az elméjébe mennek bele. Őt vezetik el az összekötőhöz. Ez volt az a megmagyarázhatatlan erő, amiért te visszajöttél. És bárkivel összejöhetnél én is és te is, akár összeházasodhatnátok, gyereketek is lehetne. De utána elválnál...és velem lennél. Mert az a lánc összeköt minket. És mikor stúdióztál, azon a két éjszakán azért voltam rosszul, mert ez a lánc megfeszült. Lehet megsérült. Mert távol voltál. Ez alatt az egy hónap alatt megtanultam kontrollálni, de kitudja meddig használ! Azért szenvedtem évekig azokkal a kínokkal, mert nem találkoztunk...és míg nem ismeri egymást az összekötő és a párja, addig nincs helyén a holtak és az élők világa közötti kapcsolat. Azért volt az egész. Nem szerelemből. A sorsunk vonzott. De...nálam...azt hiszem...szerelem lett belőle...és...úgy érzem...örökre együtt tudok veled maradni...úgy, hogy szeretlek!-mondtam könnyezve. Ő csak nézett. Örökre. Halálunkig. Még azon is túl. Nem mondott semmit. Csak magához húzott és megcsókolt.
-Sandra...én...szeretlek. Ez nem a sors miatt van...én tényleg szeretlek!-suttogta a kezei közé fogva az arcom.
-És még valami...-sütöttem le a szemem szégyenlősen.-amíg mi nem...szóval érted...addig...nem...-dadogtam.
-Igen értem!-nevetett.-De ne legyél már szégyenlős...felnőttek vagyunk.-húzott az ölébe. Finoman cirógatni kezdte a melltartó kapcsa alatti részt. Egy hónap alatt sikerült felszednem annyit, hogy ne egészben lehessen megfogni a csigolyáim... .
-Szeretném...máskor...mondjuk...romantikusan...-mondtam halkan nevetgélve.
-Hjaj, rendben!-sóhajtott majd puszit nyomott a homlokomra.-Hm...mondjuk gyertyákkal és rózsaszirmokkal?-mosolygott.
-Mondjuk.-mosolyodtam el. Tovább folytatta. Végig cirógatta a hátam, majd a fenekem. Egyre lejjebb ment, egy pontnál megfeszültem, és kiugrottam az öléből.-Mondtam hogy kellenek gyertyák!-nevettem, majd megfordultam és kimentem. Hallottam ahogy felkel, ezért futni kezdtem. Mint két kisgyerek futkároztunk a házban. Ő kergetett, én futottam előle, de végül ő nyert. Éppen a kanapénál jártunk, mikor elkapta a derekam, felkapott, és lefektetett a kanapéra.
-Tudtam hogy el foglak úgyis kapni!-mondta nevetve, majd beleszívott a nyakamba, amitől felvisítottam.
-Naa.-nevettem kapargatva a tarkója fölötti hajrészt.
-Olyan izgalmas, ha egy lánynak ki van szívva a nyaka...mindenki tudja legalább, hogy nem szingli...-kuncogott, majd megpuszilta a fülem tövét.-Miért vagy ilyen...miért nem jó...csak így simán?-kérdezte szomorú hangon a nyakam csókolgatva.
-Mert nem és kész.-nevettem halkan a tarkóját simogatva.-De ha ezt csinálod nem fog érdekelni se a rózsa, se a gyertya.-mondtam utalva arra, hogy a keze a combom belső felét simogatta. Ezt bátorításnak vette, mivel egyre feljebb csúszott a keze, és az érzékeny pontomnál, már nem voltam ennyire nyugodt.-Hagyd abba kérlek.-nyöszörögtem.
-Kérlek...-mormolta a nyakamba.
-Nem.-szorítottam össze a szám. Abbahagyta. Érezte, nem akarom és ez már nem vicces játék... .-Köszönöm.-suttogtam a nyakába halvány mosollyal, mire egy puszit nyomott a hajamba.
-Meagan utasított, hogy elmész velük vásárolni holnap.-kelt fel velem.
-Velük?
-Meagan és Marie.
-Aha.-bólintottam.-Mennyire lesz fárasztó?-kérdeztem elfojtott mosollyal.
-Tízes skálán tizenegy?-tette fel magának a kérdést, mire felnevettem.
-Hát, akkor készülök...-kuncogtam.
-Nem vagy éhes?-kérdezte hirtelen.
-De. Talán egy picit.-vontam meg a vállam.
-Elviszlek valahová.-mosolyodott el, majd velem együtt felállt. Egy kellemes, belvárosi étterembe mentünk, ahol nagyjából egy órát töltöttünk. Plusz, majdnem egész délután sétáltunk. Egyenlőre még nem bírok túl sokat menni, de már kisebb pihenőkkel hosszabb utat is kibírok. Haza hat körül értünk, ezért már egy vacsorát is letudtunk. Fáradtan feküdtem Patrick ölében a kanapén.
-Mennyire ijesztett meg ez az "örökké" dolog?-kérdezte hirtelen.
-Nem is tudom...először kisebb sokkot kaptam, de nagyjából fél másodperc után rájöttem hogy én is ezt akarom, szóval...igazából semennyire.-vonta meg a vállát.
-És...mi a véleményed a házasság meg a gyerek dologról?-tettem el a nagy kérdést. Két dolog ami egy párt, a legjobban izgat... .
-Természetesen gondoltam rá már, mint minden normális ember, de...így egy hónap után még nehéz válaszolni.-mondta. Kicsit elgondolkoztam...de akkor tervezi, hogy majd egyszer megkéri a kezem? És a gyereket? Nem mintha lenne más választása... .-Igen, tervezem, majd egyszer.-mosolyodott el. Ennyire kifejező lenne az arcom.-Szerintem menj aludni, mert tuti már kilenckor itt fognak toprogni az ajtóban. Főleg Meagan...-mondta, mire felnevettem.
-Jó. Lezuhanyzom.-keltem föl.
-Segítsek?-szólt után kacér mosollyal, mit egy szemforgatással díjaztam.
-Nem köszönöm, megy egyedül is.-mondtam, majd felmentem a lépcsőn. Éppen törölköztem, mikor egy hangot hallottam meg magam mögött.
-Látom már nem kell segítenem.-mondta szomorú hangon. Ijedten magamra kaptam a törölközőt, majd elmosolyodtam.
-Hát...még törölközni segíthetsz.-haraptam az alsó ajkamba, Láthatólag közel volt, mivel szinte azonnal körém fonta a karjait. Lassan, finoman, szinte simogatva törölt végig a puha, meleg törölközővel. Mindenhol. Végén, akár egy rongybaba pihentem a karjába.
-Behozzam a pizsamád, vagy kint veszed föl?-suttogta a fülembe.
-Vigyél ki.-sóhajtottam, mire felkapott és a háló felé vette az irányt. Ott lerakott, majd miután gyorsan felöltöztem bebújtam az ágyba.
-Mindjárt visszajövök, csak én is lezuhanyzom.-nyomott puszit a homlokomra, majd kiment. Elbóbiskolhattam, mivel a következő pillanatban már az ágyban feküst mellettem szemüvegben.
-Jól áll a szemüveg.-mondtam mosolyogva, fáradtan pislogva.
-Köszönöm.-húzott magához, majd csókot nyomott a számra. Nem sokáig bírtam, mivel miután a karjaiba vont, azonnal elaludtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése