2014. november 26., szerda

Chapter 7

Reggel kilenckor csengetésre ébredtünk...kómás fejjel nyitottam ajtót, ahol két lány (nő) állt. Meagan és Marie.
-Alexandra!-szólalt meg először Meagan (egyébként mind a ketten bőven magasabbak voltak nálam...), majd lejjebb hajolva átölelt.-Öltözz! Hosszú nap lesz!-mosolygott izgatottan.
-Oh...jó reggelt!-lépett mellém Patrick alig kinyitott szemmel.-Mondtam....-súgta a hajamba, majd félkézzel átölelt.
-Majd ha hazajövünk édelegjetek, most idő van!-lépett be Meagan. Kissé még mindig fáradtan baktattam föl a lépcsőn. Nagyjából két perc alatt lezuhanyoztam, és felöltöztem. Nincs túl sok ruhám, ezért a fehér Conversem vettem föl egy fekete ujjatlannal és egy farmersorttal, hajam kifésültem, sminkelés még nem megy igazán, ezért inkább hagytam.
-Ez gyors volt.-nevetett Marie.
-Mai nap után...tripla ennyi idő fog kelleni!-mondta Meagan.
-Kezdek komolyan félni...-mondtam, mire mind a hárman felnevettek.
-Akkor indulhatunk?-csapta össze a tenyerét.
-Igen. Szia.-léptem Patrick mellé, majd egy hosszú csókot nyomtam a szájára. Sofőr szintén Meagan volt, mellette Marie, én hátul, de mivel középre csúsztam és a két ülés közé hajoltam, így olyan volt, mintha mellettük ülnék.
-Szóval a mai terv...vásárolunk, fodrász, kozmetikus, pedikűr, manikűr.-sorolta, én meg kérően néztem rá.
-Én nem szeretném levágatni a hajam...-motyogtam magam elé.
-Jó...akkor csak egy kicsit a végéből, na!-sóhajtott az utat figyelve. Első célállomásunk, a lányok kedvenc ruha üzlete volt.
-Ez mennyire jól állna neked!-mért hozzám Marie egy blúzt.
-Ezzel a cipővel és nadrággal!-lépett mellénk mosolyogva Meagan.
-Én nem egészen ilyenre gondoltam...-mondtam kínos vigyorral. A magas sarkúra, és a krém/barna ruhákra utalva.
-Akkor?-kérdezték egyszerre. Konkrét elképzelésem volt... . Elindultam. Elvesztem a rengeteg, ruha, cipő és egyéb kiegészítő között, míg egy általam tökéletesnek ítélt szettet nem válogattam össze. Mire kiléptem a fülkéből már a két "pót anyukám" előtte álltak.
-Azta.-döbbentek le.
-El kell ismernem...ez sokkal jobb! Ez a kilógó harisnya tartó szexi, de a többi ruha megtöri, így nem lesz ribancos... .-nézett Meagan gondolkodva.
-Olyan...alternatív az egész.-helyeselt Marie.-És jól áll  kalap!-mosolygott a tükörből nézve. Miután fizettünk (maradt rajtam egyébként a ruha), jöhetett a fodrász. Csak egy kis igazítást engedtem...ne legyen töredezett a vége, de maradt a frufru és a hosszú, fekete hajam. Kozmetikus...legjobb az egész napban! Annyira jó volt...ahogy masszírozta az arcom... . Semmi nem maradt benne. Tiszta és puha. Pedikűr és manikűr. Körmeim mindenhol gyönyörűek.
-Na, akkor most jöhet az igazi vásárlás!-nézett rám a két lány csillogó szemekkel. Csúnya fintorom ellenére három órán át jártuk a boltokat...szerencsére nem a saját, hanem az én ízlésem szerint válogatta örömmel. Nekem. Fekete dominált nagyrészt, de vörös, szürke darabok is megtalálhatóak. Közben persze végig beszéltünk és nevettünk. Jobban megismertük egymást. Én is őket...emberi módon.
-Mondjátok hogy mehetünk haza!-nyöszörögtem négy szatyorral egyensúlyozva.
-Ahaa.-nézett körbe Meagan. Biztos boltot keresett, ahova még nem mentünk be. Szerencsére nem volt olyan... . Már a kocsinál jártunk, mikor egy ötven éveiben járó nőbe ütköztem. Csak némán állt és vizslatott.
-Elnézést...ismerjük egymást?-szólalt meg először én.
-Nem...nem...biztos csak összekevertem valakivel...Alexandra Margaret Williams-t ismeri?-kérdezte.
-Az én vagyok.-mondtam furcsállva.
-Értem.-ennyit mondott, majd elment. Utána akartam szólni, de addigra eltűnt.
-Ez ki volt?-kérdezte Meagan, mikor beültünk a kocsiba.
-Fogalmam sincs...-ráztam meg a fejem. Ismerős volt...nagyon... . Továbbiakban nem foglalkoztunk az üggyel. Inkább azzal...Patrick hogy fogja fogadni az "új" külsőm.
-Nyugalom...tetszeni fog neki! Gyönyörű vagy!-nyugtatott Marie.
-Patricknek más az ízlése. Biztos lehetsz benne hogy tetszeni fogsz neki.-helyeselt Meagan. Nem tudom, lehet igaza van...de...van valamim, amitől nem lehet más a véleménye. Fáradtan, a gondolataimba merülve dőltem hátra. Hogy lehetne ezt megszakítani? Hogy lehetne másnak adni ezt az erőt? Talán...az a nő! Igen! Már emlékszem! Mrs. Peterson! A boszorkány, aki kiskoromban segített. Akitől tudom mi vagyok! Hogy lehettem ennyire hülye?? Meg kell találnom!
-Sandra! Sandra!-csattintgatott előttem Meagan.-Itt vagyunk.
Kissé kábán szálltam ki a kocsiból a szatyrokkal a kezembe. Nappali felé vettük az irányt, ahol Patrick üldögélt és a telefonját nyomkodta, viszont az érkezésünkre felkapta a fejét. Kikerekedett szemmel nézett végig rajtam. Minden porcikám végig mérte a szemével. Egy helyen megakadt a szeme. A harisnyatartómon. Elmosolyodott, majd megnyalta az alsó ajkát. Patrick...túlságosan szexi mozdulat...társaságban vagyunk... .
-Nincs kedvem végig nézni semmit...inkább menjünk!-fordult Marie felé Meagan.
-Köszönök mindent...-álltam lábujjhegyre, átöleltem Meagant, majd Mariet.
-Szívesen tettük!-nevettek össze.
-Legközelebb is! Na, hagyunk titeket! Sziasztok!-köszöntek el, majd elmentek. Patrick várt. Először nem érettem, de mikor becsukódott az ajtó, azonnal rám vetette magát. Szenvedélyesen csókolt meg, majd nedves puszikkal halmozta el a nyakam. Benyúlva a szoknyám alá a fenekem simogatta. Végig a combon, majd a harisnyatartónál megállt, és annak a pántját kezdte birizgálni. Hirtelen mozdulattal megragadta a lábam és azt felhúzva, elemelt a földtől.
-Ne...-mondtam halkan.
-Nem láttad még mi van fönt...-suttogta mosolyogva a fülembe. Kínzó volt a lassúsága. Fél percenként lépett egy lépcsőfokot, közben csókolt és simogatott. A hálóba érve becsukta maga mögött az ajtót, majd az ágy végébe ültetett. Sötétséget az ágy körül lévő gyertyák törték meg, amik mellett rózsaszirmok voltak elhintve, az ágyon pedig szín alakba rendezve.
-Hű...-suttogtam elámulva.
-Na? Elég romantikus?-mosolygott, de a sötétben, csak sejthetőleg látszott az arca.-Levehetem Hamupipőke cipőjét?-kérdezte halkan, mire felnevettem és bólintottam. Lassan, ügyesen fűzte ki a telitalpú, látszólag kényelmetlen cipőm, amit lehúzva rólam arrébb rakott.
-A ruháim is összehajtogatva fogod lerakni?-kérdezte az alsó ajkam harapdálva, ezzel is rejtve a mosolyom.
-Lehet...-mosolygott föl rám, majd meleg kezeivel a térdemnél széthúzta a lábam. Az apró puszikat alig éreztem a harisnya miatt. Lassan halad fölfelé. Simogatta a combom a pántok alatt, majd puszilgatta. Éreztem, ahogy a meleg átjárja a testem, bizseregni kezdek. Mintha csak félnék hogy lezuhanok valahonnan, kapaszkodtam az ágytakaróba. Halk nyögések, és sóhajok hagyták el a szám. Minden egyes csókja égette a lábam. Nem is tudtom mit akarok jobban...hogy a puha, telt ajkai a szám csókolják, vagy...kicsit lejjebb kényeztessenek. Következő pillanatban, mikor feleszméltem, már szoknya sem volt rajtam. Kicsit önállósodva levettem a felsőm, így már a fekete, csipke fehérneműmbe, és harisnyatartóba ültem előtte. Hm...ez is olyan...filmes... . Kezeit levettem a lábamról, majd kicsit eltoltam magamtól.
-Na!-kuncogott halkan.
-Túl sok rajtad a ruha.-vontam vállat, mire felnevetett. Pólójától gyorsan megszabadultam, majd a nadrágja övével kezdtem szórakozni. Idegesít a lassúságom. Őt még jobban. Egy szál fehérneműben, harisnyatartóban, beterpesztve ülök előtte, miközben a nadrágjával szórakozom...igen, neki rosszabb. Mikor sikerült kigombolnom, olyan gyorsan kapta le magáról, hogy időm se volt reagálni. Innentől...nem állt le...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése