2014. június 30., hétfő

13.rész-Buli

-Katherina!-hallom magam mellől hajnali egy körül a suttogást.-Katherina ébredj már!-ráncigált Ashley.  
-Mi? Mi az? Mi történt?-kérdezem fáradtan. 
-Köszöntő buliiii gyerünk kelj fel!
-Mi ne máár!-csuktam vissza szemem. Pár percig nem állt mellettem, viszont amikor vissza jött, nem üres kézzel jött...egy hideg pohár vízzel... .-Ááá idióta!-ugrottam ki az ágyból.
-Nyugi majd megszokod!-vont vállat. Az álmosság teljesen kiment a szememből, ezért felkapcsoltam a kislámpám, és körül néztem. A három lány felöltözve, vigyorogva nézett rám. 
-Őőő, és akkor most hova megyünk?-kérdeztem lekapva a pizsama felsőm. 
-A városba!-közölte Lindsay. 
-Oké, és akkor mit vegyek fel?-kérdeztem a fekete csőnadrágomban, és egy szál melltartóban a szekrény előtt álldogálva. 
-Na nézzük!-ugrott mellém Tiffany a szoba stylistja.-Húú, nem tudom..-nézegette a szekrényem.-Talán ez?-mutatta fel a fekete, felsőm, aminek a hosszú ujja, és a nyaka csipkés. Gyorsan felvettem, majd kifestettem magam szokásosan, a hajam megfésültem, majd magam kaptam a fekete bakancsom, és a kabát. 
-Jó ez így?-kérdeztem. 
-Tökély!-bólintottak mosolyogva. Olyan jó érzés hogy nem cikiznek a gót stílusom miatt! 
-Gyerünk menjünk most már!-lépett az teraszhoz Lindsay, majd kecses, gyors mozdulattal lemászott. Utána következtem én. Kissé bénán, de sikerült lejutnom, utánam Tiffany, majd Ashley. 
-Na gyerünk!-nyitotta ki megint csak Lindsay a kivágott kerítést. Gyorsan kilépkedve már szabadok is voltunk. 
-Hú, ez gyors volt!-mondtam mosolyogva. 
-Nálunk már így megy!-nevetett Tiffany. 
-Fél kettőkor jön a busz, vagyiiis most!-néztünk a buszmegálló felé menő busz után.-Na futás!-mondta, mire mind a négyen őrült tempóban sprintelni kezdtünk, éppen hogy sikerült felszállnunk, Ashley táskáját oda is csukta a busz ajtó, ami persze röhögtünk egy jót. A buszon nem voltak valami sokan, egy részeg fazon, és egy ötös lány csapat, akik egy-egy üveg pia volt a kezükbe. 
-Nagyjából mennyi idő innen a belváros?-kérdeztem levágva magam az ülésre. 
-Őő, negyed óra kb.-mondta leülve mellém Lindsay. 
-Olyan közel van? A házunktól majdnem egy óra volt!
-Hát az árvaház majdnem a városban van!
-Oh,értem!-mondtam. Az út további részében beszélgettünk, nevettünk szóval el voltunk.-Hűű!-ámultam. Chicago eleve szép, de sötétben kivilágítva...egyszerűen hihetetlen!
-Szép mi?-nézett körbe mosolyogva Lindsay. 
-Nagyon! Akkor hova megyünk??-kérdeztem izgatottan. 
-Pineapple bár!-mondta.-A biztonsági őr az ismerősöm ismerőse, szóval be fog engedni, a pultos meg szintén ismer szóval... .-mondta nevetve. Zökkenő mentesen átengedtek minket és mi azonnal a pulthoz mentünk.-Két kólát, és két koktél kérnék!-állt meg a pult mellett Lindsay.
-Mizu van Lin? Rég láttalak!-kezdett csevegésbe a pultos. 
-Kösz meg vagyok! Ő itt Katherina Salvatore az új szobatársunk, ma van a köszöntő bulija!-mutatott be. 
-Szia Dylan Planel vagyok!-vigyorgott rám. 
-Tizenöt éves, és van barátja!-szólt közbe Lindsay. 
-Tizenöt? Azt hittem tizennyolc!-nézett rám. 
-Mindenki azt hiszi...-forgattam a szeme. 
-Várjunk...két koktél?-esett le Tiffany-nak.
-Igen én és Katherina is azt iszik!-bólintott.
-De hát...ő is tizenöt!-mondta Ashley.
-Igen, de ő már rúgott, be szóval tudja nagyjából a mértéket! Ugye jól gondolom?-nézett rám. 
-Azt tuti...sosem iszom többet annyit!-nevettem a kezembe kapva a koktélt. Egy ideig üldögéltünk, beszélgettünk, táncoltunk, majd ismerős nevetés ütötte meg a fülem. Az egyik asztalhoz fordulva mit látok? Patrick, Pete, Joe és Andy (Patrick énekes egy bandába) ott ülnek. 
-Lányok!-kiabáltam rájuk a hangos zene miatt. 
-Mi az?-kérdezte Lindsay. 
-Nézzetek oda!-mutattam a srácok felé. 
-Jéé az ott Patrick és ki az másik három srác?-nézett oda Ashley. 
-Patrick énekes egy bandába és az a három srác körülötte a másik három banda tag! Pete, Joe és Andy! Na menjünk oda!-ragadtam meg Lindsay karját, és oda rohantunk hozzájuk. 
-Sziasztok!-köszöntem, mire mind a négyen döbbenten néztek rám. 
-Katherina?-eszmélt fel először Pete. 
-Aham!-vigyorogtam.-Ők itt Lindsay, Ashley és Tiffany!-mutattam be a barátnőim a srácoknak. 
-Sziasztok!-köszöntek egyszerre. 
-Mit kerestek itt?-kérdezte Patrick miközben csókot nyomott a számra, mivel beültem mellé.
-A lányokkal vagyok egy szobába, és ilyen köszöntő buli, hogy új vagyok!-mondtam.-A többit majd elmesélem!-suttogtam a fülébe, mire bólintott. Lindsay mellettem ült, Patrick mellett Pete és mellette Tiffany, Ashley pedig Lindsay és Andy mellett. Pete és Tiffany elég szorosan egymás mellett ülve vihogtam amit kikerekedett szemmel figyeltem, mivel Tiffany tizennégy éves, Pete pedig huszonhárom!! Pete már felnőtt Tiffany, meg még hát...gyerek. Jó csak egy évvel fiatalabb, de Patrick nem huszonhárom, csak tizennyolc. Lindsay Patrick beszélgetett, Ashley pedig Andyvel és Joeval beszélgetett. Finoman megböktem Patrick oldalát, mire felkapta a fejét és Lindsey is rám nézett. 
-Oda nézzetek!-mutattam Pete-re, aki éppen Tiffany derekát szorongatta. 
-Ezt komolyan nem hiszem el!-nézett rájuk Lindsay elkerekedett szemekkel. 
-Áh, csak Pete!-forgatta nevetve a szemét Patrick.-Minden lányt becserkész! Miután rájön, hogy Tiffany még mennyire fiatal nem fog akarni tőle igazán semmit!-mondta.
-Ugye ezzel nem azt akarod mondani hogy...-nézett rá kikerekedett szemmel Lindsay.
-Nem, ezzel azt akarom mondani, hogy itt ölelgeti most, de kislányokkal nem kezd ki!
-Hát nagyon remélem...
-Nyugi Lindsey! Pete jó fej, csak kicsit nőcsábász!-mondtam. 
-Kicsit?-nézett rám Patrick. 
-Jó nagyon....-nevettem. 
-De Tiffany nem nő! Egy fiatal tini lány, aki tuti beleszeret Pete-be percek alatt! Nézz csak rá!-bólintott feléjük. Miközben Pete valamit magyarázott neki, Tiffany pedig csillogó, szerelmes tekintettel nézett itta Pete szavait. 
-Jó, majd kiheveri! Mindig ilyen anyáskodó vagy Tiffany felett?-kérdeztem. 
-A nyomor telepen ahol élt, a kínok kínját megjárta! Szerencsétlen lányt, kilenc éves korában öten erőszakolták, ebbe benne van az apja, és a két bátya is! Csodálkozol hogy vigyázok rá??-mondta.-Az anyja prosti volt!
-Te jó ég!-néztem rá.-Ez durva..szegény...
-Bizony... . Rengeteg sérelem érte szegényt... . Bárhova megyünk csakis a nála sok évvel idősebb pasikat hajkurássza az apa komplexusa miatt! Igazából az apja abszolút nem foglalkozott vele, sőt verte. Muszáj őt megvédeni, mert simán elképzelhető, hogyha tudna összejönne egy harmincas pasival is!-mondta.
-Ez...nagyon durva...-nézett maga elé kikerekedett szemmel Patrick... .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése