2014. június 11., szerda

2.rész-Patrick és én

Gyönyörű reggelre ébredtem! Kint sötét volt, dörgött, villámlott, esett! Mi ennél jobb? Legalábbis nekem nincs ennél jobb! Szokásos reggeli rutin után felöltöztem az egyik kedvenc szettem be. Reggeli csináltam egy tányér zabkását birsalmával és szederrel megszórva, ami után megittam a szokásos teám, és indultam a suliba. Mindenki morcos és ideges volt velem ellentétben, aki maga módján virult. Az iskolában sem volt más a helyzet kedv szempontjából!
-Jó reggelt!-köszöntött Patrick kidülledt szemekkel... .
-Igen, az arcom feljebb van!-utaltam arra, hogy ne bámulja a mellem!
-Khm...szóval mi újság?-kérdezte nehezen de az arcomba vigyorogva.
-Sikerült egy kisgyereket megríkatnom, és három ember is majdnem hátra esett a pocsolyába!-mondtam közömbösen, mire hangos nevetésben tört ki a bámuló fiú.
-Hát...eső, köd, szél, villámlás, sötétség. Ilyen időben nem csodálom!-mondta vigyorogva.
-Hát...napsütésben is ez van, de most legalább jobb a kedvem a megszokottnál! Ezért szeretem Angliát. Ott mindig ilyen az idő!-mondta, mire mosolyogva bólintott.
-Szia Katy!-állt mellém a nyálas képű ficsúr Derek.
-Cseszd meg már Derek ne hívj Katy-nek mert komolyan leütlek!-mondta mérgesen.-Amúgy is...kikérte hogy idegyere?
-Oh, megint milyen harapós vagy!-nevetett.
-Nem. Kifejezetten jó a kedvem, de a te látványod idegesít!
-Oh de morci ez a Katy!-vihogott.
-Na jó most véged van!-indultam felé, de Patrick lefogott hátulról.
-Nem kéne egy újabb verekedés!-suttogta a fülembe visszafojtott vigyorral. Lassan leengedve a kezem újra Derek felé néztem.
-Ajj! Te még mit állsz itt? Takarodj már!-hessegettem el.
-Úgyis az enyém leszel!-mentem be a terembe vihogva.
-Arggg!-morogtam.
-Ki ez a gyerek?-kérdezte féltékeny (???) tekintettel Patrick.
-Derek...nagyon tetszem neki, amit nem is nagyon értek. Inkább lógjon Sophi nyakán ne az enyémen!
-És...neked tetszik ez a Derek?-kérdezte, meg se hallva mit mondok.
-Patrick most mondtam hogy nem!-nevettem.
-Oh értem!
-Mert?-kérdeztem gyanakvóan.
-Ja, csak kérdeztem!-motyogta.
-Aha persze!-nevettem megint.-Na akkor én megyek órára! Szünetben találkozunk! Szia!-lépet be a terembe.
-Szia Katherina!-mondta. Meglátva az osztályom azonnal elmúlt a jó kedvem, és megint csak morcosan ültem le.
-Kat!-állt meg mellettem Derek.-Hagyjad azt a Patrick gyereket velem sokkal jobban jársz!-kacsintott, mire idegbeteg felálltam.
-Ide figyelj te nyomorult!-kezdtem mire mindenki rám figyelt.-Ha egy szóval is bántani mered Patricket komolyan mondom olyat teszek veled, amit én magam is megbánnék!-fenyegetőztem.
-Húhaaa, a holló keménykedik vigyázat!-röhögött Ryan. Szomorúan hajtottam le a fejem abban a tudatban, hogy senkit nem érdekel amit mondta. Vagyis...hirtelen Patricket pillantottam meg vigyorgó fejjel az ajtóban. Mosolyogva sétáltam hozzá várva a reakcióját.
-Köszönöm!-ölelt át mosolyogva.
-A legjobb barátomért bármit!-mondtam ki bátran. Bárcsak két napja ismerjük egymást, de bátran merem kijelenteni, hogy a legjobb barátom!
*4 hónappal később...*
December, hideg, hó. Már négy hónapja járok gimibe. Patrickkel a leges, legjobb barátokká váltunk. Bár ő az egyetlen barátom, de nem is kell több! Derek folyamatosan nyomul, és még úgy se hagy békén, hogy folyamatosan bunkóbbnál, bunkóbb dolgokat mondok neki!Egyébként minden jó és szép...ilyenkor keveset süt a nap és hamar sötétedik vagyis dupla öröm! De mint mindennap a mai is a reggellel kezdődik... . Tegnap este szokás szerint hajnali egyig beszéltünk Patrickkel, azért fáradtan keltem. Forró zuhany után magamra kaptam egy télies szettet, illetve egy kisminkeltem magam a hajam hullámosan hagytam lógni, plusz a végül egy vastag, selyem nyakpántot is a nyakamba kötöttem. A kapun kilépve Patrick állt a ház előtt. 
-Jó reggelt!-suttogtam a fülébe sejtelmesen ijesztgetés céljából, mivel másfelé bambult. 
-Basszus Katherina!-hőkölt hátra.-Úgy nézel ki mint az Árva című filmből a kis csaj, ráadásul még így bele is suttogsz a fülembe! Nagyon ijesztőre sikerültél!
-Az volt a cél!-nevettem.-Imádom mikor az emberek megijednek tőlem!-mondtam. Éppen a terembe akartam bemenni, mikor belebotlottam egy lányba.
-Jézusom! Itt az árva!-sikoltott egy akkorát, hogy szerintem az utazó nagynéném is meghallotta. Világoslila haj, szivárványos rövid ujjú, aminek a közepén egy unikornis található (???), hajához illő világoslila csőfarmer, citromsárga bakancs, batikolt táska, rengeteg színes karkötő, napsütötte bőr, világoskék, hatalmas szemek.
-That's the story of that's the glory of love!-daloltam Eshter (az árva) szavait.
-ÁÁÁÁÁ!-sikított. Kiakart rohanni, de amolyan ijesztő nézéssel visszatartottam.
-Nyugi, nem vagy Eshter! Csak az osztálytársad!-mosolyogtam rá a lehető legkedvesebben, és próbáltam nem elájulni a színes ruhájától.
-Én...szi...szia!-dadogta falfehér arccal.
-Katherina Salvatore.
-Elinor Jonas. És ha nem te vagy az árva...akkor miért vagy ijesztő?-tett fel egy igazén értelmes kérdést.
-Tudod gót vagyok! Az egy stílus!-magyaráztam el, hátha megérti.
-Jaaa, persze tudom!-mosolygott bután.-Nincs kedved velem eljönni a büfébe?
-Figyelj Elinor...ott vannak ők velük ne barátkozz!-mutattam az osztály felé.-Itt vagyok én. Velem se!-indultam volna be.
-És akkor kivel barátkozzak?
-Az már nem az én problémám!-törtem utat magamnak. Állt egy darabig, míg vállat vonva nem ment el. A helyemen olvastam a maradék időben, viszont pontban 8 órakor bejött a tanár a terembe. Egy üres hely volt Elinor-nak (jó messze tőlem), viszont a mellettem ülő Mark-tól megkérdezte nem ül-e hátra, Mark igent mondott, így mellém került. Fájdalmas fejjel dőltem le az asztalra, mikor oldalra fordítottam a fejem Elinor idegesítő vigyorgó fejét pillantottam meg. A tanár éppen nagyban magyarázott, mikor valaki megszólított.
-Pszt! Katy!-szólított meg Elinor.
-Mi van? Ha még egyszer becézni mersz csúnya dolgok fognak történni! Katherina érted? Máshogy ne merj hívni!-suttogtam idegesen.
-Jó bocsi! Na csak azt akartam kérdezni eljössz ma délután velem a plázába?
-Elinor figyelj...mi NEM vagyunk barátnők! Érted?-nyomtam meg a "nem"-et.
-Ja, öm...oki hívj csak El-nek!
-Nem foglak!-fordultam vissza a tanárhoz, meg se várva mit mond szivárvány. Szünetben fájdalmas arccal indultam ki az ajtóban álló Patrick-hez.
-Mi a baj?-kérdezte, miközben leültünk kint egy padra (természetesen árnyékba).
-Jött egy új csak Elinor. Először megijesztettem az ajtóba ugyanúgy az Eshter-es kinézetemmel, most meg nagyon barátkozni akar, de nála idegesítőbb ember már csak Derek!-sóhajtottam.-Na basszus ott jön!-mondtam ijedten.
-Sziasztok!-mosolygott kedvesen.-Kat...illetve Katherina.-javította ki magát, mivel csodálkozó fejjel kezdtem bámulni.-Vettem neked egy ilyen fekete nyalókát, ami így feketére festi a nyelved!-adott a kezembe, egy papírba csomagolt áfonyás cukordarabot.
-Kösz...-néztem rá.
-Jaj szia még nem ismerjük egymást!-vigyorgott Patrickre.-Elinor Jonas vagyok!
-Szia Patrick Stump!-mosolygott rá.
-Te is az osztálytársunk vagy?-kérdezte bután.
-Nem, én végzős vagyok!
-Juj, Katy nem is mondtad hogy ilyen idős pasid van!-ugrándozott boldogan.
-Elinor te annyira sötét vagy hogy az űr hozzád képest világít!-mondtam elképedve.
-Miért?-kérdezte szomorúan.
-Egy NE KATYZZ! Kettő Patrick a legjobb barátom, és nem kötelességem beszámolni egy idegennek a magánéletemről!
-Jaa értem! Akkor Patrick nincs kedved velem eljönni valamikor valahová?-kérdezte pofátlanul.
-Héj, héj! Hátrébb az agarakkal kislány!-néztem rá fenyegetően.
-De hát én csak...-motyogta.
-Ne te csak! Inkább menj és vegyél még egy ilyen vackot-utaltam a nyalókára.-és vidámkodj máshol, mert zavarsz!-kiabáltam az arcába.
-Húú, oki!-vigyorodott el és vidáman ugrálva eltűnt.
-Jézusom...azért ez az IQ szint legalja...-csóváltam a fejem.
-Hát...nem valami okos szegényke!-húzta el a száját Patrick.
-De ugye...te nem akarsz vele randira menni?-kérdeztem kissé ijedten.
-Dehogy is! Mára már úgyis van!-mosolygott boldogan.
-Mi????-tátottam el a szám.
-Igen bizony! Nagyon kedves, értelmes, szép lány! Biztos neked is szimpatikus lenne!
-Aha persze...biztos! Egyébként miért nem mondtad el?-kérdeztem a számszélébe harapva.
-Nem tartottam fontosnak hogy tudj róla!-húzta el a száját.
-Azt hogy a legjobb barátodnak elmond hogy barátnőd lesz vagy van???-kérdeztem kiakadva.
-Most miért húzod ezen így fel magad???-kérdezte szintén idegesen.-Egyébként nem tudom mikor Elinor megkérdezte hogy elmennék a vele miért beszéltél helyettem! Senki nem kért rá! Nem tudom mi van veled mostanság! Ha az utcán egy lány csak rám néz, már kiakadsz!-kiabálta az arcomba.
-Hagyjuk ezt az egészet inkább! Tőlem lehet egyszerre három barátnőd is! Nem érdekel!-álltam fel, és befutottam a suliba... .

Na ez megint egy hosszú rész lett!:D De remélem tetszett! :3 <3 :*  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése