2014. március 16., vasárnap

13.rész-London and Love

A repülőn ülve folyamatosan gondolkoztam, hogy milyen zene kéne alá. Dúdolgattam, doboltam az ujjammal. Körülbelül félórán keresztül nézték némán ahogy szenvedek,amit egyébként direkt csináltak. Segítség kérően fordultam feléjük.
-Tudtok segíteni?-kérdeztem.
-Arra vártunk,mikor unod meg ezt a szenvedést, és megkérdezted!-nevetett Patrick. Szememet forgatva néztem rájuk.
-Mutasd!-vette ki a kezemből Pete. Pete köré gyűlve nézték a leírt szöveget.-Ez nagyon jó!-nézett rám elismerően.-Egyébként van elképzelésed milyen stílusban szeretnéd a számot?-kérdezte.
-Egyértelműen alternatív!-mondtam, mintha ez lenne a világ legegyértelműbb dolga. Nevetve bólintott, miközben Patrick újra elkezdte tanulmányozni a papírt.
-London után úgy is haza megyünk, és akkor tudunk stúdiózni.-mondta miközben a dalszöveget vizslata.-Van kedved megint énekelni holnap?-tér el a témától.
-Igen!-néztem rá csillogó bociszemekkel. Nevetve bólintott, és puszit nyomott a fejemre.-És ahhoz mit szólsz ha ma este ketten elmegyünk valahova?-kérdezte mosolyogva.
-Jó...de veletek mi lesz?-fordultam a többiek felé.
-Nagyfiúk vagyunk már. Megoldjuk!-nevetett Joe.
-Hát jó... .-vontam meg a vállam csodálkozva, mivel ezt az egész nem értettem. Hogy hogy csak ketten? Nem akartam megkérdezni, hátha valami meglepetés, és akkor nem akarom elrontani. Negyed óra volt a maradék út, amit végig beszéltünk. Mivel London nem arról híres, hogy hét ágra süt a nap, ezért furcsálltuk a jó időt. Mondjuk nem volt melegebb 23 fognál, de legalább a nap sütött. Bár először a szállodába mentünk, de amit láttunk a városból, már az is elképesztő gyönyörű volt! Amint elfoglaltuk a szobákat, nem vártunk, hanem indultunk is városnézésre! London EyeBuckingham PalotaBig BenTower Brigde....és még sok más nevezetesség amit már réges régen meg akartam nézni!
-Egyébként hova megyünk este?-kérdeztem Patricktól, miközben sétáltunk.
-Egy parkba!-nézett rám mosolyogva.
-Öm...jó.-néztem rá kicsit furcsa tekintettel. Látszott rajta hogy nem akar többet mondani, ezért inkább nem is kérdeztem semmit. 8 óra fele vissza értünk, és elkezdetem/elkezdünk készülődni.Egy elegáns, de mégis laza  ruhát vettem fel. Patrick szokás szerint jól nézett ki. Kézen fogva sétálgattunk egy gyönyörű parkban, egyszer csak megállt, pont egy olyan facsoport alatt, ahol látni lehetett a csillagokat, előhúzta a gitárját és elénekelt egy gyönyörű dalt ami nem más volt mint a Train-Marry Me?-t!!!! Mikor meghallottam azonnal tudtam miért hívott ide! A szám után oda lépett hozzám, és egy kérdést tett fel.
-Sonia Parks leszel a feleségem?-nézett a szemembe, miközben a kezében lévő dobozkát felé tartotta, amiben gyönyörű gyűrű volt.
-Úristen.....igen!!!-ugrottam könnyezve a nyakába. Ott álltunk a csillagok alatt az ujjamon nem egy jegygyűrűvel, hanem A jegygyűrűvel! Majdnem 5 percen keresztül álltunk így össze ölelkezve, de nem tartott ez se örökké. Mosolyogva elengedett Patrick, és hosszan megcsókolt.
-Hogy csináltad ezt?-kérdeztem még mindig könnyezve, de persze mosolyogtam is.
-Segítséggel, mivel ha én eltűntem volna, akkor tudtad volna hogy tervezek valamit!-nézett rám a gyönyörűen csillogó zöld szemeivel kedvesen. Nevetve bólintottam, és szorosan átöleltem és egy újabb hosszú csók után elindultunk a hotel felé. Egész úton nem bírtam abba hagyni a mosolygást! Olyan hihetetlenül szerelmes, és boldog voltam mint még soha! Nem hiszem el hogy ez megtörtént velem! A szobába érve már a többiek mosolyogva vártak.
-Éljen az ifjú pár!-tapsolt Pete mosolyogva, mikor beléptünk az ajtón.
-Gratulálunk!-léptek mellénk.
-Köszönjük! Ti tudtatok erről?-kérdeztem.
-Persze! Segítettünk is!-mosolygott Andy. Mosolyogva bólintottam, és szorosan átöleltem őket. Csodálatos volt a tudat hogy menyasszony vagyok/leszek!
-Mikor lesz az esküvő?-kérdezte Joe, miközben leültünk.
-Még nem tudjuk!-mosolyogtam Patrickre, miközben megfogtam a kezét. Még 1 órát beszélgettünk erről az esküvő dologról, viszont az utolsó emlékem az estéről, hogy Patrick ölébe dőlve elaludtam.

Végre sikerült rész írnom! Bocsánat hogy nem írtam csak nem nagyon volt időm! :/ Ráadásul ez is rövid lett! De azért remélem várjátok Patrick és Sonia esküvőjét! ^^ <33 :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése