2014. március 3., hétfő

9.rész-Európa?!

Ma van a turné 2. koncertje, amire most nem vettem jegyet, viszont van akinek igen...! Carol-nak lesz muszáj jegyet beszereznem. Mire felöltöztem, a többiek is felkeltek, ezért most nem tudtam kikerülni a kérdezősködést.
-Hova mész már megint?-ölelt át hátulról Patrick.
-Jegyért!-fordítottam hátra felé a fejem.
-Már megint?-kérdezte nevetve.
-Most Carolnak szeretnék szerezni jegyet.
-De miért nem szólsz? Szerinted a saját koncertünkre nem tudnánk jegyet szerezni?-kérdezte nevetve.
-Hát kitudja... . De komolyan tudsz? Mert annyira szeretnék örömet szerezni neki! Szinte sose találkozunk, olyan ő nekem mintha a gyerekem lenne!
-Persze hogy tudok. Sőt ha szeretnéd neked is szerzek!
-Jó, mert nem lenne jó ha egyedül lenne, és nem hiszem hogy az anyjával szívesen itt lenne. Bár lehet hogy inkább egy barátnőjével kéne jönnie, mert én úgyis egész nyáron titeket foglak hallgatni.-sóhajtottam fáradságot tetetve. Bár ha eddig elviseltem a zenétek, akkor ez már semmi nem lesz.-folytattam a hülyülést. Patrick válasza erre egy hatalmas csípés volt az oldalamba, amitől akkor sikoltottam, hogy szerintem a pincében is hallották. Elkezdett csikizni, amitől elterültem az ágyon. Annyira röhögtem hogy már fájt a hasam, kérleltem hogy hagyja abba, de persze hogy csak még jobban folytatta tovább. Persze nem csak gonosz módon csikizett, hanem puszilgatott is.
-Patrick, elhiszem hogy koncert előtti levezetés, de legalább ne előttünk.-toppant be Pete. Patrick végre leszállt rólam, de a röhögést nem tudtam abba hagyni. Mivel csukott szemmel fetrengtem az ágyon, nem láttam hogy a többiek is oda jöttek, és ők is elkezdtem csipkedni, és csikizni. Körülbelül negyed órán keresztül csikiztek, mire végre feltudtam szólalni.
-Na jó most már elég!-pattantam fel az ágyról minden erőmet összeszedve.-Muszáj beszereznem 2 jegyet!
-Már megint?-kérdezte röhögve Pete.
-Most nem magamnak hanem Carolnak, és az egyik barátnőjének.
-Már mondtam hogy tudunk szerezni!-mondta nevetve Patrick.
-De akkor tényleg?
-Persze!-mosolyogtak.
-Jaj, de jó!-ugrottam a nyakukba.
-Koncert után viszont sietnünk kell, mert megyünk Európába!
-Most ez komoly?-kérdezte izgatottan.
-Igen!
-Juj de jó!-ugráltam.-És melyik országba?
-Először Magyarország, aztán Anglia azon belül is London.
-És Magyarország? Ott melyik városba?
-Budapestre mindenképpen, mivel elvileg ott van a repülőtér.
-Juj, de várom már!! Sosem voltam még Európában!-ugrándoztam. Vigyorogva figyelték az örömködésem, egy ideig, mint mondtam kellet az a jegy.
-Menj a stadionba, és majd hívd oda Carolt, meg a barátnőjét.
-Vagy meglepetés szerűen oldom meg!
Összeszedtünk pár cuccot, és indultunk is. Lepakolás után Patrick elintézett 2 jegyet, ami ráadásul VIP, backstage belépős!
-Szia Carol! Ma este ráérsz egy barátnőddel együtt?-hívtam fel.
-Igen persze! Siena ráérsz ma este?-szólt félre gondolom a barátnőjének.
-Jó akkor...8-ra értetek megyek!
-Jó jó! Szia!
-Szia!-tettem le a telefont vidáman.
-Na, ez elintézve! Ne hogy elfelejtsek sálat vinni!
-Miért kéne sál?-kérdezte Andy nevetve.
-Bekötni a szemüket!-magyaráztam mintha ez teljesen egyértelmű lenne.
-Koncertre jönnek, vagy elrabolod őket?-kérdezte nevetve Pete.
-Ja, azért kötöm be szemüket, hogy meglepetés legyen hova hozom őket!
-Ja jó.-nevették el magukat.
 Az első pár óra a szokásosan, telt 7 óra felé viszont elindultam hozzájuk (2 sállal.)
-Na kész vagytok?
-Persze!-mondták kórusban. Egyébként nagyon jól néztek ki. Carolon egy Fobos póló, rövid gatya és piros torna cipő volt, Siena pedig béke jeles felsőt, rövid gatyát, és torna cipőt viselt. Mind a kettőjüknek kiengedve volt a haja.
-Na, akkor forduljatok meg!-fogtam meg a sálakat.
-Azok minek?-kérdezte Carol.
-Mondtam hogy meglepi helyre megyünk!-mosolyogtam, miközben a fejükre kötöttem a sálakat. Indulás után nem sokkal kérdést tettem fel Sienának.
-Ugye te szereted a Fall Out Boy?
-Nem, én imádom őket!-mosolygott tapsikolva.
-Oh, akkor jó!
-Miért?-kérdezte gyanakvóan.
-Ja, csak úgy kérdeztem.
Vállat vonva mentek tovább a segítségemmel. Egy negyed óra múlva meg is érkeztünk a helyszínre.
-Na lányok! Mindjárt levehetitek a sálakat, de előtte....-raktam a nyakukban, egy-egy belépőt, ami az én nyakamba is lógott.-Na, és most! Azonnal lerántottak a sálakat, és egy hatalmasat sikítva elkezdtek ugrálni.
-Ezt nem hiszem el!!!!! Úristen!!!!! Elhoztál egy Fob koncertere???? Imádlak!!!!!-öleltek meg, de olyan erősen, hogy kinyomták belőlem a levegőt is.
-Na, de ez nem csak egy sima koncert! Nézzétek meg jobban a belépőket....! Teljesen lesápadtak, és még nagyobbat sikítva kezdtek ugrálni.
-VIP belépő!!!!!!!!!
-Bizony! Na gyertek!-intettem nekik az ajtó felé igyekezve. Ugrándozva jöttek utánam.
-Ez itt az öltöző! Carol, te már voltál a fiúkkal, szóval neked nem lesz újdonság. Siena, te viszont nem! Annyit mondok hogy nyugi!-raktam a kezem a vállára.
-Jó! Huh!-lassan kezdte venni a levegőt, olyan beszív, kifúj levegő vétel volt.-Akkor gyertek!-fogtam meg a kilincset, és nyitottam ajtót. A fiúk már felöltözve üldögéltek amikor beléptünk. Carol mint régi ismerős egy "Sziasztokkal" köszöntötte őket, Sienával ellentétbe, ő teljesen lefehéredve állt, mint egy szobor.
-Nyugi Siena!-raktam újból mosolyogva a kezemet a vállára.
-Sziasztok!-nyögte ki nagy nehezen.
-Sziasztok!-köszöntek vissza a srácok.
-Akkor, fotó, autogram?-kérdeztem Sienától, mivel Carol, már kapott, és egyébként is ő halál nyugodtan lehuppant a kanapéra, és üldögélve figyelte az eseményeket, mintha otthon lenne. Sienától válaszul egy bólintás kaptam. Mindenkitől kapott képet, autogramot, sőt még a megszokott ölelést és puszit is amitől kissé megingott, félő volt hogy elájul. Lassan, de sikerült feloldódnia Sienának is, és teljesen jól elbeszélgetünk.Egy gyors búcsú után a színpad másik felére vették az irányt.
-Jó fej a baráti és a családi köröd Sonia!-mosolyogtak.
-Köszi! Én neveltem meg őket!-jelentettem ki, mire ők elkezdetek röhögni. 10 órakor szokás szerint elkezdődött a koncert, és ráadással együtt nagyjából háromnegyed 12-re véget is ért. Még a repülőtérre indulás előtt találkoztunk Carollal, és Sienával, akik egymás szavába vágva meséltek hogy milyen hihetetlen jó volt, megfogták Pete-et, megugráltak és énekeltek....! Egyébként nem csak én voltam jelen a beszélgetéskor! Hajnali 2 körül nagy nehezen sikerült elindulnunk a repülővel, ahol kicsit beszélgettünk, de én gyorsan be is aludtam.

Remélem tetszik ez a rész!:) Véleményeket szívesen elfogadok! :*  <33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése