2014. március 18., kedd

14.rész-Romantic Day

Bejelentem, hogy ez az utolsó rész amit le fogok írni a turnéról, mivel nagyon unalmasnak tartom, hogy mindig leírom a koncertet. Ezért  következő rész 2 hónap múlva fog történni! :) Írjátok meg nekem a Csevegőben, hogy tetszik az ötlet! :) :*

Mivel tegnap este Patrick ölében aludtam el, ezért gondoltam ma reggel ott fogok ébredni, de hát nem. Valószínűleg este ide-oda pakolgattak miután elaludtam (48 kg vagyok nem hiszem hogy megterhelő voltam) ,ezért ébredtem Patrick mellkasán. Egy puszival köszöntött, mivel egyszerre ébredtünk fel. Reggeli puszi után felmásztam rá, a kezemet a mellkasára tettem, megtámasztottam rajta a fejem, és így vártam mikor tér magához. Próbált felállni, de mivel feküdtem rajta nem ment neki. Én csak néztem rá vigyorogva, miközben ő félig csukott szemmel szenvedett.
-Fel szeretnél kelni?-mosolyogva kérdeztem még mindig rajta fekve. Az éjjeli szekrény felé nyúlva felvette a szemüvegét, és már nyitott szemmel rám nézett.
-Az a tervem!-mosolygott rám lehengerlően. Ügyet sem vetve a kérésének tovább feküdtem rajta és mosolyogtam. Egyszerűen megfogta a derekam, és egy óvatos mozdulattal félre rakott. Nem hagytam elmenni, mivel miután felállt leugrottam az ágyról és gyors mozdulattal hátulról megöleltem. Erre megfordult és egy hatalmas puszit nyomott a számra. Ezután egy újabb fordulattal indult volna, de most se engedtem elmenni! Egy nagy lépést téve elé kerültem, és egy lendület vétellel a nyakába ugrottam. A lábaimat össze kulcsoltam a dereka körül, a kezemet pedig a nyaka körül. Mivel látta, hogy nem fogok egy hamar leszállni róla, ezért megfogta a derekam nehogy leessek.
-Nem fogok szabadulni ugye?-kérdezte, miközben a homlokát az enyémnek támasztotta.
-Nem!-mosolyogtam, és egy puszit nyomtam a szájára. Miközben csókolóztunk, éreztem hogy forgolódunk, de nem tudtam merre. Ágy mellé lépve, óvatosan lerakott rá, és gyorsan berohant a fürdőbe, mivel újra rácsimpaszkodva volna. 15 perc múlva ki is jött a fürdőből, de akkor már nem terveztem rácsimpaszkodni, mivel én is készülődni akartam.
-Na ha akarsz még most csimpaszkodj!-lépett mellém nevetve.
-Áh, ha előbb nem akkor most már én sem!-álltam fel.-Meguntalak.-léptem mellé nevetve. Nevetve bólintott, és a derekamat elkapva puszit nyomott a számra. Miután megszabadultunk egymástól, én is elkészültem. Reggeli után szokásosan elindultunk a koncert helyszínre és szokásosan telt minden. Csak most én is felléptem és most volt ruhám is! Haza érve szokás szerint elvoltunk, bár most a többiek hamarabb elvonultak, így este is romantikáztunk... . Óvatosan átölelt hátulról, finoman megpuszilta a nyakamat, mivel az ágy előtt álltunk, hátra léptem, és így az ágyra huppantunk. Ő feküdt a hátán én meg rajta. Erre belebökött az oldalamba,lestem mellé és azzal a lendülettel fölém került. Kézzel támaszkodott mellettem, én feljebb támaszkodtam, összekulcsoltam a kezem a nyakán, és egy hosszú csókot nyomott a számra. Körülbelül negyed órán keresztül elvoltunk, de végül összeölelkezve elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése