2014. augusztus 24., vasárnap

14. Buli













Mikor kinyitottam először fogalmam sem volt hány óra, de még azt se tudtam hirtelen hol vagyok... . Magam mellé nézve viszont eszembe jutott... . Az egész tegnap este...ahogy Pete-tel bejövünk a sátorba, amiket mond, után ahogy leveszi a felsőm... . Álomszerű első alkalom...lenne ha a mellettünk lévő sátorban nem feküdne az állítólagos barát, plusz ha Pete nem lenne 19 évvel idősebb nálam... . Óvatosan keltem fel a mellkasáról ahol éjjel elaludtam. Szememmel végig pásztáztam a sátrat a telefonom után kutatva, ami reggel hét órát mutatott. A táskámban kutattam egy sort a friss fehérneműkért, utána pedig következtek a tegnapi ruhák felöltése a pólómon kívül. Rendbe tettem fésűvel a hajam, a sminkem pedig csak megigazítottam. A sátorból kilépve megcsapott a még hűvös nyári reggel illata, ami tökéletes volt egy kis sétára. Nem érdekelt hogy ki-mikor talál meg, vagy hogy mikor érek vissza...muszáj volt kiszellőztetni a fejem. Összegezzünk...Luke a barátom már lassan egy éve, de Pete-tel voltam először együtt... . Aha...azt hiszem nem megyek vissza. Gondolatok cikáztak a fejembe, és közben fogalmam sem volt merre megyek... . Csak mentem és mentem. Órák óta gyalogoltam és már alig álltam a lábamon, mígnem az utcánkban nem találtam magam (!!!). Lehet ez valami tudat alatti dolog lehetett... . Sok dolog van a problémák megoldására, de én a legkönnyebb és a legegyértelműbbet választottam, még pedig a lerészegedést... . Még nem nagyon ittam, ezért fogalmam sem volt milyen hatással lesz rám, de a helyzeteben nem is érdekelt. Miután megbizonyosodtam róla, hogy senki nincs otthon felmentem és a szekrényem mélyébe kutattam egy sort a szettem után ami...kicsit kihívó lett. Egy fekete koktél ruha, amiből éppen hogy nincs kint a fenekem, kábé 12 centis magassarkú, ami szintén fekete, hozzá pedig füstös fekete smink, plusz haj. De mivel még korán lett volna bulizni, így otthon kutattam piáért, amit egy Jack Daniels "személyében" találtam meg. Mintha csak egy üdítőt kortyoltam volna úgy iszogattam az üvegből a szobámban ülve. Mivel kifejezetten finom valami, így könnyen csúszott le a torkomon. Anya éjszakás, Ashlee pedig a barátnőjénél alszik, ezért ők nem kereshetnek itthon, de este nyolc fele már félő volt, hogy Pete, Luke és a lányok erre járnak... . A parti ruhámat felöltve és megcsinálva magam, úgy néztem ki, mintha nagyjából 25 éves lennék. Indulás előtt anya szekrényében kerestem valami csini táskát, ami illett a ruhámhoz...bár abszolút nem akartam ilyennel menni, de én szetthez nem vehetem fel a kedvenc táskám... . Kilenc óra körül sikerült elindulnom (hozzáteszem már akkor nagyon be voltam rúgva...). Tudni kell, hogy Los Angeles este a bulizó mennyország ezért az első helyre beesve elindult az éjszakám amit szerintem soha senki nem fog elfelejteni... .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése