2014. augusztus 30., szombat

18. Filmes este 2/2

A film nem volt valami nagy szám, ezért majdnem bealudtam rajta. Szokás szerint kedves húgom zavart meg aki úgy döntött, hogy megdobál minket pop cornnal, mert ő unatkozott (Pete is bealudt egyébként azért beszélek többesszámba).
-Hagyjál már békén!-nyöszörögtem Petehez bújva, aki szintén ébredezett.
-Mi a...-pislogott.
-Unatkozom! Ne legyetek már nyugdíjasok hogy este nyolckor alszotok.-dobott még egy adag popit az arcunkba, de erre sem mozdultunk. Gyanús pár perc után vissza tért. Jégkocka kopogást hallottunk ami csak egyet jelenthetett.
-Ááááá de hideeeg!-ugrottam fel.
-Aaaa mi a...-pattant fel a kanapéról szintén a támadást követően. Kedves hugicám úgy döntött hideg módszerekhez folyamodik, vagyis jeges pohár vízhez.
-Most megöllek...-léptem felé.
-Abbie nem ölsz meg senki, maximum én!-szólt közbe Pete, de addigra már mindegy volt, mert őrült módjára kergetni kezdtem Ashlee-t. Először a földszinten rohangásztunk ide-oda,a mit Pete próbált megakadályozni, de nagyjából tíz perc után feladta és a kanapén ülve nyomkodva a telefonját várta, mikor végzünk. Fél óra futkározást után sikerült leöntenem, amit követett a hajszárítást, de ha már a fürdőben voltam le is zuhanyoztam. Igazából nem nagyon zavartattam magam, mert ugyan úgy hosszú felsőt és bugyit vettem pizsinek, ahogy szoktam nyáron és abba sétáltam vissza Pete-hez.
-Mit csináltatok ennyi ideig?
-Kergettem, ő futott, majd mikor elkaptam leöntöttem, aztán hajat szárítottunk, aztán úgyis a fürdőben voltam, azért lezuhanyoztam.-magyaráztam, miközben elkezdtem felszedegetni a popit a földről.-Ide tudod hozni a fürdőből a felmosót?-szóltam hátra. Takarítás után fáradtan huppantam le a kanapéra az eddig csak bámuló Pete mellé.
-Azért igazán segíthettél volna!-mondtam az ölébe dőlve.
-Én felügyeltelek, nehogy bajod essen takarítást közben!-simította meg az arcom, mire felnevettem, és az ölébe ülve hosszú csókot nyomtam a szájára. Teljesen egymásra voltunk koncentrálva, ezért még azt sem hallottuk hogy Ashlee mellettünk áll és vár.
-Ha sikerül végre leszakadni egymásról, akkor akár rám is figyelhetnétek. Leszakadva egymás szájáról az unottan gitárral (?) a kezében várakozó húgomra néztünk.
-Szóval...-mosolyodott el erőltetetten.-gitározol neke...kezdte, mire felvont szemöldökkel néztem rá.-nekünk?-javította ki magát, egy szemforgatással. Kicsit furcsállva kezdte méregetni Ashlee-t de aztán egy vállrándítással elkérte tőle a gitárját (egyébként tanul gitározni hozzá teszem TANUL nem tud, csak tanul...).
-Úristen...ez a gitár valaha behangolta valaki?-kérdezte kikerekedett szemmel.
-Öm...elvileg igen...-motyogta Ashlee.-várjunk...akkor lehet hogy tudok gitározni, csak el volt hangolódva?-csillant fel a szeme.
-Azt nem hiszem.-mondtam majd szúrós tekintettel nézett rám.
-Mindegy...-sóhajtott Pete.-akkor...mit szeretnétek?-kérdezte.
-Tök mindegy.-vontam meg a vállam.
-Nekem is.-mondta Ash. Igazából nem konkrétan dalokat gitározott, hanem belekezdett és nekünk kellett kitalálni a számok címét. Mind a kettőnknek 10/10 lett (ez csak jelképes, mert kb. harminc számba belekezdett), szóval így jól elvoltunk, egészen hajnali egyig (!).
-Na jó...-fogta le Pete a húrokat.-most már menjetek aludni!-adta Ashlee kezébe a gitárt.
-Az nem rossz ötlet...hulla fáradt vagyok!-motyogta.-Jó éjt!
-Jó éjt!-mondtuk egyszerre.
-Én is alszom...lecsukódik a szemem!-mondtam felkelve a kanapéról.
-Megengeded hogy veled aludjak?-ölelt át.
-Talán!-mosolyogtam föl rá, majd puszit nyomtam az arcára.-Na jó!-nevettem el magam.
-Oh, köszönöm! Ez igazán megtisztelő!-bólintott "komolyan", mire felnevettem. Miután felsétáltunk az emeletre gyorsan fogat mostam, majd a takaró alá bevackolva magam Pete-hez bújtam.
-Jó éjszakát!-mosolyodtam el a sötétben.
-Jó éjszakát hercegnőm!-suttogta majd puszit nyomott a homlokomra. Ezek után biztos lehet benne, hogy jó lesz...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése