2014. július 13., vasárnap

11.rész-Öt hónap...

-Öt hónap!-léptem be az ajtón.
-Neked is szia Kate, és mi öt hónap?-lépett az előszobába Paul.
-A lányok azt mondták öt hónapot bírjak ki találkozás nélkül!-hunytam le a szemem a sírógörcs határán.
-Biztos elég annyi...?
-Biztos! Gyorsan összepakolok és megyek hotelba!-mondtak, majd a lépcső felé vettem az irányt.
-Ha szeretnél nyugodtan maradhatsz...-kiabált utánam.
-Nem kell! Inkább megyek, nem zavarlak titeket! Nekem is jobb lesz egy kis magány átgondolni mindent!-válaszoltam, majd felrohanva elkezdtem összepakolni. Mivel szinte semmit nem pakoltam ki, így egyszerű volt a dolgom.-Nagyon szépen köszönök mindent és hát...akkor holnap a forgatáson találkozunk!-köszöntem nevetve.
-Nagyon szívesen!-nevettek.-És akkor holnap!-adtak egy-egy puszit.-Szia!
-Sziasztok!-léptem ki az ajtón. Becuccolva a kocsimba sikeresen elindultam a hotel felé, ahol egy otthonos, szép kis szobát vettem ki. Nem sokkal a kipakolásom után csörgött a telefonom... .
-Szia Lisa! Na mond mi volt!-ültem le izgatottan az ágyra.
-Hát...-kezdte. Nem láttam az arcát de biztos voltam benne hogy piros arccal vigyorgott.-Igazad lett! Végig aranyos volt és kedves! A humora tökéletes és...minden annyira tökéletes benne!-mesélte ábrándosan.
-Ezek szerint jól sikerült a randi!
-Igen! Nagyon is! Holnap délelőtt is találkozunk!
-Akkor jó!-sóhajtottam.
-Valami baj van?-kérdezte.
-Csak...annyira szeretnék Pete-tel találkozni, de...szerinte és szerintem se lenne jó ötlet... .-mondtam könnyezve.-De szeretnék Patrickkel is beszélni, még ha tudom hogy ezt nem fogja teljesen megbocsájtani soha... .-szipogtam.
-Oh...és meddig marad ez az állapot? Mármint hogy nem beszélsz velük?
-Öt hónap!
-És ez így pontosan?
-Muszáj volt pontos időpontot kitűzni, mert legalább ennyi reményem meg marad...-haraptam a számba idegesen.
-Értem...nekem most mennem kell, mert még millió dolgom van. Szia Kate majd még beszélünk!
-Szia Lisa!-tettem le a telefont. Bár még csak délután négy volt, de mivel már napok óta nem alszom, ezért zuhanyzás után felkaptam a pizsim, és mély álomba merültem... .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése