2014. július 2., szerda

16.rész-Később...

*Hónapokkal később...*
Hát vége a télnek...és a tavasznak is... . Na de akkor tél...azt hittem a karácsonyt egyedül töltöm, amit rosszul hittem, mert Patrick és a szülei kikértek az árvaházból (!!!!), hogy velük karácsonyozhassak... . Elinor természetesen megengedte, ezért éltem legszebb karácsonyát töltöttem velük... . Egy teljes hétig náluk laktam! Akkor azt hittem náluk is fogok, végleg, viszont kiderült hogy nem, mivel nem fogadhatnak örökbe, másrészt annyira megszoktam és megszerettem az árvaházat, hogy maradtam...egy ideig! Majd egy szép, tavaszi napon megjelent egy házaspár örökbefogadó szándékkal... . Nagyobb gyereket terveztek örökbe fogadni, ezért velük cseverésztek, és hát...én lettem a "befutó" úgyhogy örökbe fogadtak. Félve álltam a dologhoz (meg persze sírva a lányok miatt), mert nekem sosem volt igazi családom...mármint apuka, anyuka, testvér, ezért kicsit izgultam is, de végül jól sült el, mert lett egy aranyos családom anyukával, apukával, és öccsel. Thomsonék! Én maradtam ugyanúgy Salvatore, csak már félig Thomson is! Szóval...most itt vagyok. Egy családdal, barátokkal, baráttal. Amolyan tökéletes élet. Szóval ennyi...remélem a legjobbakat! Patrick szerencsére marad Chicago-ba, és nagyon remélem még, hogy most pár, nyugodt, boldog év következik a sok szenvedés után!

1.évad vége! 
Egy kis utószó: 
Furcsa már a harmadik sztorim 2.évadába belekezdeni hogy őszinte legyek... . Mindegyik 20.részes (mármint az évadok), de most négy résszel előbb váltok, mivel úgy érzem igazából nem lehet már mást kihozni ebből! Így belekezdek a 2. évadba, amiben (most nagyon megfogtok lepődni) a felnőtt Katherina élete lesz! Ugye milyen nagy változás a többihez képest? :D Ha lesz maajd egy negyedik sztorim, akkor megpróbálok kicsit újítani... . Na de most mindegy, szóval...majd jelentkezem a második évaddal, és mint megszokhattátok ez egy új design-et is jelent! :* <3 ideeztmosténiskirakommertmenő ---> #imádomazolvasóim<33 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése