2014. július 7., hétfő

1. díjam!


Nagyon szépen köszönöm a díjat Jappancsnak!<3



Szabályok: 
Rakd ki kitől van! 
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küld el 10 embernek!
Iratkozz fel a küldő blogjára! 

10 dolog rólam: 
1.A Fall Out Boy az életem! <33
2.Nagyon szeretek blogot írni 
3.Két nagy álmom van, az egyik hogy híres írónő legyek a másik pedig hogy eljussak egy FOB koncertre!
4.A legjobb barátaimat a neten találtam meg és szinte csak ők a barátaim.
5.Szeptembertől nyolcadikos leszek. 
6.Az szjg a kedvenc könyvem.
7.Egész nap a fülembe van a fülhallgatóm, magyarul egész nap zenét hallgatok.
8.Sokat netezek.
9.Simsezek 
10.Volt egy tengerimalacunk Bobby aki januárban halt meg, és most csak egy teknősünk van.

10 válasz:
1.- Miért írsz?
Mert szeretek!:)
2. - Mit vársz el az olvasóidtól? 
Őszintén? Semmit! Inkább ők várjanak el tőlem... . Minél jobb sztorit szeretnék írni, hogy az ő elvárásiknak megfeleljek. 
3.- Voltál már magányos az írás miatt?
Hát...nem nagyon!:)
4.- Neked mit jelent az írás? 
Az életet!
5.- Melyik műfajt olvasod a legszívesebben?
Eddig az ifjúsági könyveket olvastam, de most a horrora kaptam rá!:)
6.- Mi ad neked erőt az élethez?
A Fall Out Boy plusz más bandák, az írás és a barátaim akiket az interneten ismertem meg! :) <3 
7.- Mi a véleményed a "közhelyekről"?
Közhelyek? Nem is tudom...a közhelyest több dologra is lehet mondani. De ha arra gondolsz amire én, akkor a válaszom, hogy szeretem az egyediséget nem szeretem ha valaki/valami megy a tömeg után.
8.- Siratott már meg blog?
Természetesen!:)
9.- Mondj 3 szót, amivel jellemeznéd magadat!
Idióta (jó értelemben :D), szarkasztikus, barátkozó 
10.- Fogott már meg történet (könyv vagy blog) ? 
Igen!:) Elég sok könyv és blog is!

10 kérdés:
- Miért kezdtél el írni?
- Ha tehetnéd lennél regény író?
- Mi életed álma? 
- Ki az az ember, akiért bármin megtennél?
- Milyen blogot indítanál még azon kívül, mint ami most van? 
- Volt már olyan, hogy elalvás előtt jutott eszedbe egy sztori és csak azért felkeltél hogy leírd? 
- Mi a kedvenc blogod? (linkeld!)
- Ha van példaképed akkor ki? 
- Milyen érzések vannak benned írás közben? 
- Az iskoládban más is ír blogot vagy csak te? 

Akiknek küldöm:
-
-
-
-
-
-
Nem tudtam tíz bloggert összeszedni bocsánat! :/ 

Még egyszer nagyooon köszönöm Jappancsnak ezt a különdíjat! <3 Ez nekem nag

1 megjegyzés: