2014. július 8., kedd

Interjú

Először is megszeretném köszönni Jappancsnak még egyszer a díjam és most az interjút! :) És hát..akkor nézzük is:

1. Mi inspirálta blogodat?
Ez nagyon egyszerű. A Fall Out Boy utáni szeretetem!:) Gondoltam, ha már így szeretem őket, miért ne csinálnék egy saját történetet is róluk? :)
2. Mióta írsz?
Tavaly június óta.
3. Van olyan karaktered amely közelebb áll hozzád, mint a többi?
Hát nem is tudom...minden karaktert nagyon szeretem, mert hát a banda tagokról van nagy részt szó, de talán Lindsay!:)
4. Volt olyan rész minek a megírása valamiért nehezebben ment? Ha igen, miért?
Persze hogy volt!:D Például a most készülő 6.rész is! Nehezen mennek az ilyesfajta leíró részek, mint ami a 6.-ban is lesz.
5. Jártas vagy más műfajban is?
Más írási műfajban? Hát nem is tudom...talán horror!:) Ha persze erre gondoltál.:D
6. A karaktereid személyisége hasonlít valamennyire a körülötted lévő emberekére?
Nem nagyon. Katherina öltözködési/zene stílusa az enyémhez, és ugye a srácokét interjút, tweetek...stb. alapján szűrtem le!:)  
7. Kell valami alapzaj az íráshoz? Vagy inkább síri csöndben dolgozol szívesebben?
Változó. Legtöbbször mindig megy a fülembe valami zene, de van hogy annyira benne vagyok a sztoriba, hogy csend kell.
8. Van valami ami motivál?
Nem. Vagyis...mint már a díjnál említettem írónő szeretnék lenni,ez hajt, hogy fejlődjek,ó és akkor talán lehetek!
9. Ha egy negatív -nem építőjellegű- kritikát kapsz, nagyon szívedre veszed?
Igen!:D Komolyan...a barátaim tudják, hogy akár sírni is képes vagyok olyankor...a blog bezárásit fontolgattam már, de ebből persze semmi nem lett!:)
10. Beszélnél magadról egy kicsit?
Persze!:D Mit is mondjak? 14 éves leszek, szeptembertől újra koptatom az iskola padjait, már nyolcadikosként. Budapest egyik külvárosában élek, anyukámmal, apukámmal, nővéremmel és a nagyszüleimmel. Csak internetes barátim vannak, az osztálytársaim nem utálnak, de nincs legjobb barátom a suliból, folyamatosan zenét hallgatok (most is például), imádom a Fall Out Boy néha már betegesen :D (volt már rá példa aki megkérdezte hogy "Ez már nem beteges?" mármint a FOB szeretettem), szeretek olvasni mindegy hogy blog vagy könyv, a stílusom elég sűrűn váltogatom régebben hipster akartam lenni (van is olyan szemüvegem :DD), aztán volt egy "hippisebb" időszakom, aztán egy csajos, és most laza, rockeres, "nem hordok szoknyát és csak a torna cipőt veszem fel" van, amit most tartok is, ja és ezek kb. fél év lefolyása alatt történtek xd. Nagyjából ennyit rólam!:) Van még pár dolog, de van amit nem publikálok! :D

Köszönöm az interjú még egyszer Jappancsnak! :) <3 És mint már mondtam a 6. rész készül már! :*

2 megjegyzés: