2014. május 28., szerda

2.évad 4.rész-Randi

A vásárlás fő oka az a figyelem elterelés volt (az enyém), és kifogyóban a vörös rúzsom, amit ma mindenképpen szeretnék ma használni. Illetve találtunk egy gyönyörű ruhát, amit viselni fogok a randin. Vásárlás közben kaptam egy sms-t Patrick, hogy ne induljak el... . Igazából furcsálltam, de tudomásul vettem, így elég volt hatra hazaérni (smink, haj, ruha "első randin" csinosnak kell lenni na!). A egy erős, füstös sminket készítettem (vörös rúzzsal), a hajam begöndörítettem, és felvettem a szintén vörös ruhám, fekete magassarkúval. Éppen hogy kész lettem, mivel pontban nyolckor csöngettek. Először fogalmunk se volt ki lehet, de mint kiderült Patrick állt az ajtóban. Hm egész elviselhető külseje volt mellettem (amikor megláttam az egész szoba forogni kezdett, a normális testhőm helyett körülbelül ötven fok lett, és egy hajszál választott el az ájulástól).
-Szia!-köszöntem hűvösen, de közben a szemem körül összegyűltek a nevetőráncok, és kicsi választott el attól, hogy ne röhögjem el magam a jelenettől.
-Szia Hope! Nagyon csinos vagy ma!-köszöntött elbűvölő mosollyal. Ezek szerint beszállt a játékba...izgalmas lesz!
-Köszönöm!-bólintottam, mintha csak ezt akartam volna hallani.
-Akkor? Mehetünk?-nyújtotta illedelmesen a kezét. Mosolyogva bólintottam, és felé nyújtottam a kezem várva, hogy kivezessen az ajtón. Az út csendesen telt, közben mind a ketten vigyorogtunk, és éppen hogy nem kezdtünk el vihogni. Az étteremnél a kocsi ajtót, és az étterem ajtót is nyitotta nekem. Rendelés után kezdődött csak az igazi randi... .
-Már mondtam hogy nagyon csinos vagy ma?-kérdezte mosolyogva.
-Igen! Már mondtad!-néztem vissza rá ugyanúgy. Egy ideig csak vigyorogva szemeztünk, de hirtelen eszembe jutott valami... .-Mondhatnám én is hogy jól nézel ki!-vigyorogtam még mindig a szemébe.
-Mondhatnád!-mondta miközben kisöpörte az arcomba logó hajtincsem. Igaz csak néztünk egymásra, de a levegő egyre inkább vibrált közöttünk...jó értelembe.
-Van valami az arcodon!-simította végig az arcom.
-Szellemes! Igazán!-húztam össze a szemem folyamatos sejtelemes vigyorral. A vacsora elfogyasztása szintén csendben telt, közben persze nem hagytuk békén egymást a tekintetünkkel. Ezután következett a beszélgetés, ami teljesen úgy telt, mintha abszolút nem ismernénk egymás életét.
-És régebben volt egy Hope nevű barátnőm! Micsoda véletlen egybe esés hogy téged is így hívnak!
-Igen tényleg furcsa véletlen! És mond csak az a Hope szép volt legalább?-kérdeztem kaján vigyorral.
-Igen egész szép volt! Jó humorú, kedves, okos...-sorolta.
-Nagyon szimpatikus lánynak tűnik!-tettem kereszt be a lábam és a kezem, utána hátra dőlve figyeltem tovább. Innentől kezdtünk jobban normalizálódni, és emberi módon kezdtünk beszélgetni. Az mondjuk igaz, hogy volt amit úgy mesélt, mintha tényleg egy másik lánnyal és vele történt volna, de mindegy. Este tizenegykor indultunk haza, vagyis engem haza vitt.
-Nagyon jó volt az este!-álltam meg vigyorogva az ajtó előtt.
-Szerintem is!-mondta szintén mosolyogva.-Akkor szia!-lépett elém, készülve a csókra. A kezem a mellkasára helyezvén jeleztem a nem tetszésem, illetve egy puszit nyomtam az arcára. Rám nézve elmosolyodott, utána puszit nyomott a homlokomra.
-Szia!-mosolyogtam rá csábosan, és beléptem, az ajtón. Csendben bementem, de láttam hogy Ebony-ék még fent vannak.
-Sziaa! Na milyen volt?-nézetek rám.
-Furcsa! Igazából sosem voltam igazi randin. Ráadásul pont Patrickkel voltam először. Egyébként nagyon vicces volt, mert végig úgy beszélt, mintha először beszélgetnénk! Például olyan eseményeket mondott el, amiket velünk, kettőnkkel  történtek!
-De édes! Akkor ezek szerint jó volt?
-Igen nagyon!-mondtam vidáman.
-És...volt valami?
-Dehogy! Csókkal próbálkozott az ajtóba, de arcon pusziltam, ő meg homlokon.-nevetettem.
-Jaj Hope!-húzta el a száját.
-Nincs jaj Hope! A terv az terv! Első randi után nem csókolózunk!-húztam ki magam büszkén.-Na de megyek lefürdök, és megyek aludni! Jó éjszakát!-köszöntem el, és zuhany után a vendégszobában található ágyra dőltem. Bőven nyomkodtam a telefonom, mikor sms-em érkezett... .
Holnap ráérsz esetleg? Mondjuk egy séta a tengernél HOPE? 
Direkt kiemelte hogy Hope...mindig hercegnőnek hívott telefonban, illetve sms-ben is!
Éppenséggel ráérek holnap! ;) 
Jó akkor délelőtt negyed tizenegyre érted megyek!;) 
Jó szia!
Szia!
Ezek szerint holnap is randim van! Hah! Jó holnap kicsit jobban fogok engedni... . Egy kis telefon nyomkodást követően el is aludtam, mivel még reggel kelnem kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése